Kia představuje nový "akustický branding"

10.07.2014 21:00 | Zprávy

Společnost Kia Motors oznámila zahájení své nejnovější iniciativy na poli smyslového brandingu, zaměřené na posílení interakce mezi zákazníky a značkou. Nová akustická signatura nese označení 'The Rise of Surprise'. Tato melodie je vůbec poprvé v celém automobilovém odvětví plně integrovanou akustickou signaturou, se kterou se zákazníci budou setkávat ve vozidlech ina četných kontaktních místech značky Kia.

Kia představuje nový  "akustický branding"
Foto: Kia
Popisek: Kia

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

MUDr. Ivan David, CSc. byl položen dotaz

Naše země nevzkvétá

Myslíte, že viníkem toho, proč lidé odchází za lepším na západ je EU? Podle mě jsou na vině tyto vlády a hlavně ti, co tu vládli před rokem 89. A z čeho vychází teze, že bysme byli bez EU bohatší, a poslední, na co se chci na základě toho vašeho článku zeptat je ta kritika dovozu zboží. Nemáte opět...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

IKSP: Problematika obětí trestných činů v České republice

11:27 IKSP: Problematika obětí trestných činů v České republice

Institut pro kriminologii a sociální prevenci uspořádal odborný workshop, věnovaný problematice obět…