Kia představuje nový "akustický branding"

10.07.2014 21:00

Společnost Kia Motors oznámila zahájení své nejnovější iniciativy na poli smyslového brandingu, zaměřené na posílení interakce mezi zákazníky a značkou. Nová akustická signatura nese označení 'The Rise of Surprise'. Tato melodie je vůbec poprvé v celém automobilovém odvětví plně integrovanou akustickou signaturou, se kterou se zákazníci budou setkávat ve vozidlech ina četných kontaktních místech značky Kia.

Kia představuje nový  "akustický branding"
Foto: Kia
Popisek: Kia

Akustická signatura spojuje elegantní tón, veselý rytmus a poklidnou melodii ve snaze vyjádřit základní typické rysy celé značky Kia - Energičnost (symbolizuje výjimečný růst značky Kia), Specifičnost (vyjadřuje jedinečnou hodnotu nabízenou produkty Kia) a Spolehlivost (odráží spolehlivost vozů Kia na světové úrovni). Signatura má hrát roli jakéhosi spouštěče emocí ve spojení se značkou.

Signatura vznikla v několika upravených verzích, které najdou využití v závislosti na charakteru kontaktu se zákazníky, od televizních spotů přes oficiální webové stránky, melodii při čekání na zvednutí telefonu, vyzváněcí tóny do mobilních telefonů, volání na zákaznické služby a řadu dalších použití. Vůbec poprvé v automobilovém průmyslu bude akustická signatura použita i v rámci komfortních a bezpečnostních prvků výbavy vozidel, jako jsou zvuky ozývající se při nastupování či vystupování pasažérů, ale i nejrůznější varovné signály.

Prvními modely, v nichž se akustická signatura uplatní, bude první čistý elektromobil Kia Soul EV určený pro Evropu, Ameriku a Koreu. Dále zcela nové MPV Kia Carnival (na některých trzích s označením Sedona). Kia má v plánu používat čtyři odlišné verze signatury 'The Rise of Surprise' ve všech svých budoucích modelech v závislosti na typu vozidla, konkrétně s rozdělením na ekologické modely, vozy pro volný čas, malé/kompaktní vozy a střední/velké sedany.

"V Kia Motors jsme věnovali nemalé úsilí vytvoření akustického brandingu s jedinečnou zvukovou signaturou zprostředkující našim zákazníkům specifickou identitu značky Kia. Nyní s potěšením představujeme zvukovou kulisu 'The Rise of Surprise', kterou budeme sdílet s našimi zákazníky v rámci různých typů interakce, v produktech i službách, uvnitř vozidel i mimo ně," komentoval Ike Kwon, ředitel skupiny Global Brand Strategy Group ze společnosti Kia Motors Corporation.

Označení akustické signatury 'The Rise of Surprise' automobilky Kia bylo odvozeno od celosvětového sloganu 'The Power to Surprise' používaného značkou Kia a má vyjadřovat jedinečný dynamický image, jenž přispěl k nebývalému celosvětovému růstu této automobilky v posledních letech, kdy se Kia stala jednou z nejvýznamnějších automobilových značek světa.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Radek Rozvoral byl položen dotaz

koalice

K čemu je, když uspějete ve volbách, když stejně nejste schopni se s nikým domluvit na koalici? Myslím teď hlavně ve sněmovně. Proč si z ANO děláte za každou cenu nepřítele, když by to mohl být potencionálně váš jediný koaliční partner, s kterým byste získali většinu ve sněmovně?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Policie ČR: Přidělování bytů - obvinění 6 osob

22:04 Policie ČR: Přidělování bytů - obvinění 6 osob

Kriminalisté Národní centrály proti organizovanému zločinu služby kriminální policie a vyšetřování (…