Čtyřdenní konference hostila mimo jiné zástupce Kirker Holidays, Cox and Kings, Abercrombie and Kent, Great Rail Journeys , Journey A la Carte, Explore, Classic Collection holidays anebo 1st Class Holidays. Mezi zúčastněnými nechyběli ani čeští a britští novináři zaměřující se na oblast cestovního ruchu – TTG (Travel Trade Gazette), Travel Bulletin, Travel Weekly či COT Business.
Úvodní setkání proběhlo v Lobkowiczkém paláci za účasti Prince Williama Lobkowicze, konferenční bloky byly umístěny do prostor Strahovského kláštera.
Prezentace zahájil předseda Oliver Broad, mezi vystupujícími nechyběli zástupci agentury CzechTourism, Prague City Tourism, hotelu Lindner Prague Castle i města Plzně, které hostilo další část programu. Představení Plzně – města kultury 2015 - se neobešlo bez návštěvy plzeňského pivovaru s ochutnávkou zdejšího ležáku a večeří v místních restauracích (restaurace Čaba, vinárna a restaurace u Mansfelda, The PUB). Prezentační část objasnila mimo jiné i vliv sociálních médií na oblast cestovního ruchu (Charles Reid, Carat), využití hudby pro brand značky (Karel Willey, Music Concierge) či vliv osobního postoje na úspěch v oboru (Joel Hicks, zakladatel charity ‘Always With A Smile‘)

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva