“Nově chceme oslovit klienty, kteří řeší často velmi podobné potíže jako rodiče dětí s postižením – izolaci, stigmatizaci, zdravotní, sociální a ekonomické potíže. Chceme nabídnout své zkušenosti a volnou kapacitu i klientům zasaženy´m koronavirem a dalšími nemocemi. O rozšíření uvažujeme už delší dobu a současná situace naše rozhodnutí jen potvrdila,” vysvětluje vedoucí krizové Linky EDA Andrea Nondková.
Její slova dokládá i statistika. Počet hovorů a chatů na krizovou Linku EDA loni vzrostl oproti předcho-zímu roku zhruba o třetinu. Zatímco za 12 měsíců roku 2019 konzultanti Linky EDA řešili 699 hovorů a chatů, loni to bylo 1062. Průměrného ročního počtu konzultací tak linka loni dosáhla již ke konci letních prázdnin.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
koronavirus
Více aktuálních informací týkajících se COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MZ ČR. Přehled hlavních dezinformací o COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MV ČR. Pro aktuální informace o COVID-19 můžete také volat na Informační linku ke koronaviru 1221. Ta je vhodná zejména pro seniory a osoby se sluchovým postižením.
Zcela jiné informace o COVID-19 poskytuje například Přehled mýtů o COVID-19 zpracovaný týmem Iniciativy 21, nebo přehled Covid z druhé strany zpacovaný studentskou iniciativou Změna Matrixu, nebo výstupy Sdružení mikrobiologů, imunologů a statistiků.
autor: Tisková zpráva