Lesy ČR: Aktuální informace o majetkovém vyrovnání

15.11.2015 14:43

Aktuální informace o majetkovém vyrovnání s církvemi a náboženskými společnostmi

Lesy ČR: Aktuální informace o majetkovém vyrovnání
Foto: lesycr.cz
Popisek: Lesy ČR - logo

LČR evidují k 12. 11. 2015 celkem 2 261 výzev k vydání majetku, ve kterých oprávněné osoby uplatnily požadavky na vydání 49 166 pozemků a 1 392 staveb.

Ke dni 12. 11. 2015 bylo uzavřeno s oprávněnými osobami 1 824 dohod o vydání nárokovaného majetku v rozsahu 17 189 pozemků o celkové výměře 75 475 ha a 245 staveb.

Ke dni 12. 11. 2015 LČR evidují 129 rozhodnutí SPÚ dle § 9 odst. 6 zákona č. 428/2012 Sb., ve kterých bylo rozhodnuto, že oprávněné osoby jsou vlastníkem 1 035 pozemků o celkové výměře 19 761 ha a 32 staveb.

Ke dni 12. 11. 2015 LČR evidují 1 rozhodnutí soudu dle § 9 a § 10 zákona č. 428/2012 Sb., ve kterém bylo rozhodnuto, že oprávněná osoba je vlastníkem 3 pozemků o celkové výměře 0,38 ha.

LČR zároveň dosud předaly po prověření podmínek stanovených zákonem č. 428/2012 Sb. (ZCR) oprávněným osobám nemovité věci dle § 18 odst. 2 zákona celkem 417 pozemků o celkové výměře 1 118 ha a 5 staveb.

Podrobnější informace k procesu církevních restitucí naleznete ZDE.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Vojtěch Munzar byl položen dotaz

Zisk

Tvrdíte, že na zisku není nic špatného. Neprotiřečíte si? Protože byla to vaše vláda, která zavedla daň z mimořádných zisků. Naopak jsem si nevšiml, že byste nějak zásadně odstranili všudypřítomnou byrokracii, což jste před volbami slibovali. A další dotaz. Existuje podle vás nějaká hranice, kdy je ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ opět varuje před podvodnými reklamami na sociálních sítích: Je to důmyslná past, nenechte se nachytat

8:54 ČEZ opět varuje před podvodnými reklamami na sociálních sítích: Je to důmyslná past, nenechte se nachytat

Na internetu se objevila další vlna klamavých reklam, které zneužívají dobrého jména a značky společ…