Letiště Praha přibližuje zážitky s novou imagovou kampaní

06.07.2019 11:07

Letiště Praha startuje novou letní imagovou kampaň. Kampaň byla vytvořena agenturou Loosers, fotografoval Tomáš Třeštík. V nové letní kampani vystupují zaměstnanci Letiště Praha. Kampaň běží po dobu hlavní letní sezóny, tedy od 1. července.

Letiště Praha přibližuje zážitky s novou imagovou kampaní
Foto: Archiv
Popisek: Letiště Praha - logo

Stejně jako v loňském roce i letos v kampani vystupují zaměstnanci skupiny Letiště Praha.  Zaměstnance zapojujeme do našich kapaní pravidelně. Denně pečují o komfort a bezpečnost cestujících, kteří si tak mohou plnit své cestovatelské sny. Jsme rádi, že se naši zaměstnanci aktivně zapojují do kampaní a reprezentují tak značku Letiště Praha,“ říká Ondřej Svoboda, manažer marketingové komunikace a korporátní identity.

Letní kampaň probíhá od 1. července a jejím základem jsou čtyři klíčové vizuály. Hlavní motto kampaně „Pomáháme vám být zážitkům blíž“ souvisí se snahou letiště neustále rozšiřovat přímá letecká spojení s cílem uspokojit neustále rostoucí poptávku po cestování. V rámci letního letového řádu mohou cestující využít přímých linek z Prahy do více než 160 destinací po celém světě.

“V našich aktivitách a kampaních se dlouhodobě zaměřujeme na to, abychom Letiště Praha posouvali ve vnímání široké veřejnosti jako partnera v cestování, který se stará o bezpečí i komfort cestujících od prvních okamžiků jejich dovolené. V aktuální kampani využíváme silných emocí spojených s cestováním a ukazujeme, jak snadné je díky pohodlnému spojení z Letiště Praha objevovat svět,“ doplňuje Iva Bízová, Creative CEO Loosers.

Klasický outdoor obohatí i netradiční plochy, které rozvíjí základní myšlenku kampaně. Kampaň se objeví také v printu, onlinu a bude doplněna aktivitami na sociálních sítích a zapojením významných cestovatelů a influencerů. Kampaň završí připravovaný cestovatelský festival, který se uskuteční přímo na Letišti Praha v září 2019.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Martin Kolovratník byl položen dotaz

Byl byste pro, aby měli cyklisti SPZ?

Cyklisti jsou všude a dost často bohužel nedbají pravidel silničního provozu. Už víckrát se mi ale stalo, že udělali nějaký přestupek a vlastně jim to projde, protože je nemáte jak identifikovat, i když je třeba natočíte nebo je zachytí nějaká kamera. Neměli by mít na kole něco, podle čeho půjdou id...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP pořádá v sobotu výroční Den otevřených dveří na Kačerově u příležitosti 50 let pražského metra

22:12 DPP pořádá v sobotu výroční Den otevřených dveří na Kačerově u příležitosti 50 let pražského metra

Ve čtvrtek 9. května 2024 uplyne 50 let od slavnostního zahájení provozu první trasy metra v Praze. …