Česko usiluje o přísun investic do technologicky náročných oborů s vyšší přidanou hodnotou. Naráží však na limity v podobě nedostatku mladých lidí s dostatečným technickým vzděláním a jazykovou vybaveností. „Existuje obecně nesoulad mezi tím, jak rychle se vyvíjejí nové technologie a tím, jak na to reagují školské osnovy,” uvádí Jaroslav Semerád. Od mezinárodní výměny zkušeností si slibuje zmírnění tohoto hendikepu.
Učitelé se v partnerských školách zaměří především na získání poznatků z výuky informačních technologií, kybernetiky a robotiky. Zajímat je budou také mimoškolní programy. Není totiž výjimkou, že v těchto programech, zaměřených zpravidla více na praxi a řešení reálných problémů, studenti dosahují lepších výsledků než v tradiční školní výuce plné teorie.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva