„Média mě vždy přitahovala. A jsem rád, že se mohu stát součástí týmu, který stojí u vzniku dvou nejprodávanějších magazínů ve svém segmentu: TÝDNE a ekonomicko-politického magazínu Faktor S. Analytická práce v ekonomických tématech mě vždy bavila a jsem rád, že ji mohu nyní uplatnit zase v poněkud jiném prostoru,“ uvedl při nástupu Lukáš Wagenknecht.
Vydavatelství Empresa Media rozšiřuje své investigativní oddělení v souladu se svou strategií posilování unikátního obsahu a své pozice na trhu. Již v současné době tento tým dodává témata a unikátní obsah do všech titulů mediálního domu Empresa Media (především pak pro TÝDEN, Faktor S, Sedmičku, Exkluziv). Nově se investigativní tým zapojí i do práce pro televizní skupinu TV Barrandov, pro kterou na podzim vznikne unikátní formát televizní publicistiky.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva