MHMP: Praha připravila komunikační kampaň pro širokou veřejnost k představení Metropolitního plánu

02.05.2022 20:29 | Tisková zpráva

Hlavní město je ve finální fázi příprav strategického Metropolitního plánu, který určí, jak se bude Praha v příštím desetiletí rozvíjet.

MHMP: Praha připravila komunikační kampaň pro širokou veřejnost k představení Metropolitního plánu
Foto: Hans Štembera
Popisek: Budova pražského magistrátu

Zároveň s tím nyní Magistrát hl. m. Prahy připravil informační kampaň, která má za cíl srozumitelnou a odlehčenou formou představit Pražanům základní principy chystaného dokumentu a rozšířit o něm povědomí. Její vizuální podobu zpracovalo grafické studio 20YY Designers. Součástí komunikace jsou i videa, která pocházejí z dílny NICE.film. 

Smyslem aktuální kampaně hlavního města je představit Metropolitní plán Prahy nikoliv jako odborný dokument, ale jako jasnou koncepci pro Prahu, která zlepší život jejím obyvatelům. Působit má jednoduše a je zacílena tak, aby široké veřejnosti představovala situace z běžného života. Jednotícím prvkem je v ní heslo „To je Plán!“

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

To co jste napsal k digitalizaci je přesné

To, že další věc, co nefunguje teď pomíjím, ale mám dotaz k tomuto, co jste napsal:,,Zkrátka další projekt, který je dělaný dle hesla „z cizího krev neteče“ a peníze daňových poplatníků (evropských) létají z oken...“ Můj dotaz. Neměli by politici za takové plýtvání a podle mě je to i zneužívání peně...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČSÚ: HDP vzrostl mezičtvrtletně o 0,8 %

19:28 ČSÚ: HDP vzrostl mezičtvrtletně o 0,8 %

Podle zpřesněného odhadu vzrostl hrubý domácí produkt ve 3. čtvrtletí mezičtvrtletně o 0,8 % a mezir…