MRWheels vyrábí obruče v areálu VHM a roste

26.08.2021 12:02 | Komerční článek

Tradice těžkého strojírenství v areálu tradičních ostravských strojíren Vítkovice Heavy Machinery (VHM) pokračuje i poté, co byl komplex začátkem roku prodán v dražbě. V prostorách bývalé kovárny úspěšně podniká společnost MRWheels ze skupiny CE Industries a zaměstnává 85 pracovníků, vesměs bývalých zaměstnanců VHM. Za rok 2020 dosáhla tržeb 76,7 miliónu Kč a měla zisk před zdaněním 2,3 miliónu Kč. V plánu na letošní rok má meziroční zdvojnásobení prodejů svého hlavního produktu, obručí pro kolejová vozidla.

MRWheels vyrábí obruče v areálu VHM a roste
Foto: MRWheels
Popisek: MRWheels vyrábí obruče v areálu VHM a roste

MRWheels (z anglického Merit Railway Wheels, tedy kvalitní železniční kola) vyrábí v bývalé kovárně VHM již od května minulého roku obruče především pro lokomotivy a tramvaje. Jde o nově založený podnik, který si prostory v areálu VHM pronajímá. Zaměstnává v naprosté většině bývalé pracovníky VHM, kteří díky MR Wheels získali novou, a především perspektivní práci.

„Naše společnost má 85 zaměstnanců a zatím průměrně vyrábíme tisíc obručí měsíčně, přičemž naším nejvýznamnějším partnerem je společnost Bonatrans Bohumín,“ říká Jan Kusněř, výkonný ředitel MRWheels, a doplňuje: „Domácím trhem je pro nás železnice a dopravní podniky v Česku a na Slovensku. Aktivní jsme však i v zahraničí. Dynamicky rozvíjejícím trhem je železnice v Rumunsku, městské dopravní podniky na Ukrajině a v Německu.“2

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

FactChecking BETA

Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.

Přezkoumat

Jestli projde šmírování korespondence

a já se obávám, že projde, protože komise si vždy prosadí svou, tak jak to jako bude vypadat v praxi? Kdo by jako přesně mohl korespondenci sledovat? Na základě čeho a koho přesně? Nebo to bude někdo číst korespondenci všech, co ji vedou? A bude i nějak archivována?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Správa železnic: Trať z Horního Slavkova do Lokte patří nově cyklistům

19:28 Správa železnic: Trať z Horního Slavkova do Lokte patří nově cyklistům

Správa železnic dnes slavnostně otevřela přes osm kilometrů dlouhou cyklotrasu na tělese neprovozova…