MŠMT: DigiEduHack vyhrála aplikace podporující výuku učitelů

20.11.2021 18:18 | Zprávy

Druhý ročník hackathonu DigiEduHack se zaměřil na využití chytrých telefonů ve vzdělávání. Přes sto účastníků z řad odborníků, učitelů i studentů bylo rozděleno do jedenácti týmů. DigiEduHack probíhal 9.–10. listopadu on-line

MŠMT: DigiEduHack vyhrála aplikace podporující výuku učitelů
Foto: msmt.cz
Popisek: MŠMT - logo

Vítězem DigiEduHack se stal projekt s názvem Navigatiq pro učitele a žáky ZŠ, SŠ a gymnázií. Aplikace poskytuje učitelům informace, které jim pomohou kvalitně se připravit na výuku, a zároveň jim během samotné hodiny dodá od studentů zpětnou vazbu k pochopení probírané látky. Učitelé také mají možnost reagovat na aktuální situaci individuálním přístupem a po skončení hodiny rovněž získat zpětnou vazbu pro další rozvoj.

Prezentace vítězného návrhu zde.

Druhé místo pak získal chatbot Edu-AI, který má pomoci studentům před přijímacími zkouškami. Chatbot má přehled o tom, co už student umí, látku rozvrhuje do pravidelné výuky a samozřejmě komunikuje přes smartphone, takže je dostupný kdekoliv a kdykoliv.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

FactChecking BETA

Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.

Přezkoumat
MUDr. Jiří Mašek byl položen dotaz

Uprchlíci

Pane Mašku, moc děkuji za to, že jste reagoval na můj dotaz, ale asi jsme se nepochopili. Mě zajímalo jaký bude váš přístup k uprchlíkům z Ukrajiny teď, a to jak už k těm, co tu jsou, a že jich je i těm, kteří zde budou chtít získat azyl?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

HK ČR: Největší překážky podnikání v roce 2026

10:34 HK ČR: Největší překážky podnikání v roce 2026

Rostoucí náklady na pracovní sílu, nedostatek kvalifikovaných zaměstnanců, neodůvodněná regulatorní …