Marketing českobudějovického dopravního podniku má ohlas mezi odborníky

03.06.2015 13:08 | Zprávy

Dopravní podnik města České Budějovice v poslední době používá pro propagaci a budování image nejen samotné firmy, ale i městské hromadné dopravy obecně marketingovou strategii, která není v oblasti české veřejné dopravy zcela obvyklá.

Marketing českobudějovického dopravního podniku má ohlas mezi odborníky
Foto: Ilustrační foto dpmcbt.cz
Popisek: Městská hromadná doprava v Českých Budějovicích

Zástupci českobudějovického dopravního podniku se před několika týdny zúčastnili mezinárodní konference s názvem „Chytrá a zdravá městská veřejná doprava“, kde vystoupil místopředseda představenstva společnosti Slavoj Dolejš s přednáškou na téma „Marketing dopravních podniků“. Jeho příspěvek vzbudil již na samotné konferenci velký ohlas a pozitivně byl komentován také v následných hodnoceních konference v odborných médiích. Příkladem je článek v časopisu „Československý dopravák“, který je největším periodikem ve svém oboru v Česku a na Slovensku. Přednášku Slavoje Dolejše označil tento časopis za jeden z vrcholů konference.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Podle vás je společnost rozdělena

Kdo za to ale podle vás může? Nemyslíte, že jste to způsobili hlavně vy politici?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Správa železnic: Projekt podzemního nádraží na pražském letišti získal klíčové razítko

7:33 Správa železnic: Projekt podzemního nádraží na pražském letišti získal klíčové razítko

Správa železnic získala pravomocné povolení záměru pro nové nádraží na Letišti Václava Havla, které …