Marketing českobudějovického dopravního podniku má ohlas mezi odborníky

03.06.2015 13:08

Dopravní podnik města České Budějovice v poslední době používá pro propagaci a budování image nejen samotné firmy, ale i městské hromadné dopravy obecně marketingovou strategii, která není v oblasti české veřejné dopravy zcela obvyklá.

Marketing českobudějovického dopravního podniku má ohlas mezi odborníky
Foto: Ilustrační foto dpmcbt.cz
Popisek: Městská hromadná doprava v Českých Budějovicích

Zástupci českobudějovického dopravního podniku se před několika týdny zúčastnili mezinárodní konference s názvem „Chytrá a zdravá městská veřejná doprava“, kde vystoupil místopředseda představenstva společnosti Slavoj Dolejš s přednáškou na téma „Marketing dopravních podniků“. Jeho příspěvek vzbudil již na samotné konferenci velký ohlas a pozitivně byl komentován také v následných hodnoceních konference v odborných médiích. Příkladem je článek v časopisu „Československý dopravák“, který je největším periodikem ve svém oboru v Česku a na Slovensku. Přednášku Slavoje Dolejše označil tento časopis za jeden z vrcholů konference.

Jedním ze zajímavých marketingových počinů budějovických dopraváků je například videoklip k loňskému výročí 105 let MHD v Českých Budějovicích, který se může chlubit téměř čtvrt milionem shlédnutí. Nedávno byl nominován na pražský mezinárodní festival reklamy PIAF v kategorii „Kreativní tvorba značky“, kde se objevil ve společnosti nadnárodních firem, které do marketingových aktivit vkládají nesrovnatelně větší prostředky.

„Nebývá úplně obvyklé, aby provozovatelé MHD měli takový ohlas na poli marketingu. O to víc nás těší, že řada našich počinů v této oblasti je kladně hodnocena odbornou i laickou veřejností. Zároveň je to pro nás motivací v podobných aktivitách dále pokračovat a přispět tak k propagaci nejen naší firmy ale celého oboru městské veřejné dopravy“, hodnotí místopředseda představenstva českobudějovického dopravního podniku Slavoj Dolejš.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Ondřej Kolář byl položen dotaz

Navrácení Ukrajinců

Proč by měli Ukrajinci, kteří už na Ukrajině nežijí třeba 20 let jít nyní za Ukrajinu bojovat? Nebo i ti, co jít bojovat nechtějí z jakýchkoliv důvodů, proč je nutit? Navíc nechápu to, že nejdřív jste vehementně podporovali přijetí uprchlíků z Ukrajiny a teď je zas tlačíte k návratu. Zamýšlel jste s...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Český rozhlas uspěl s nominací skladby Františka Chaloupky na International Rostrum of Composers 2024

13:21 Český rozhlas uspěl s nominací skladby Františka Chaloupky na International Rostrum of Composers 2024

Kompozice Alegory of the Cave II od současného skladatele Františka Chaloupky, kterou Český rozhlas …