Mediaplány spotů všech subjektů v rámci předvolební kampaně vylosovány

01.10.2013 13:30 | Zprávy

Zápis z losování mediaplánů všech zaregistrovaných subjektů v rámci předvolební kampaně ČRo pro volby do PS PČR 2013

Mediaplány spotů všech subjektů v rámci předvolební kampaně vylosovány
Foto: Hans Štembera
Popisek: Volební místnost

Dne 1. října 2013 v 10:00 hodin proběhlo v budově Českého rozhlasu (Studio 2, Vinohradská 12, 120 99  Praha 2) losování, které přidělilo všem zaregistrovaným subjektům matematicky vygenerované mediaplány. Losovalo se ze dvou osudí, kdy do prvního byly vloženy lístky s názvy politických subjektů, do druhého čísla v pořadí 1 až 23. Losování provedla ředitelka Odboru komunikace a vnějších vztahů Českého rozhlasu Zora Karmazín Blümlová a specialistka komunikace Ivana Floriánová za přítomnosti notáře.

Konkrétní mediaplán, který obsahuje přehled vysílání volebních spotů v rámci předvolební kampaně Českého rozhlasu, obdrží každý kandidující subjekt v tištěné podobě.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Český rozhlas

Ing. Barbora Urbanová byl položen dotaz

Rozpočet

Když je podle vás rozpočet bez ambice, zajímá mě, zda ho tedy podpoříte nebo ne? Protože jestli ano, tak si podle mě slušně řečeno nevidíte do pusy nebo to hlasujete i pro věci, s kterými nesouhlasíte? Jakou má takové hlasování logiku?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

37. týden na trhu pohonných hmot ČMKB

10:20 37. týden na trhu pohonných hmot ČMKB

Denní kontrakty motorové nafty na trhu pohonných hmot Českomoravské komoditní burzy Kladno se ve 37.…