Projekt financovaný z evropského exportního úvěru měl mnoho různorodých součástí. Tou nejdůležitější byla výstavba dvou jednopodlažních skladů o celkové výměře zhruba 20 000 metrů čtverečních, což odpovídá ploše středně velkého obchodního centra či téměř 4 fotbalových hřišť. Zajímavostí je, že přilehlá třípodlažní administrativní budova má kvůli zvýšené seismicitě oblasti důkladný železobetonový skelet obvodových stěn.
„Podmínky v Bělorusku jsou hodně specifické, staví se tam úplně jinak než u nás. Dlouho jsme si například zvykali na spolupráci s dodavateli, kteří často nedodržovali termíny. Když někdo slíbil, že přijede do hodiny, obvykle dorazil za tři hodiny nebo spíše druhý den. My jsme se museli těmto zvyklostem přizpůsobit,“ říká Josef Dufek, ředitel organizační složky Bělorusko ze společnosti Metrostav.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: Tisková zpráva
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

16:14 ČEZ: Nárůst počtu dobíjení přes 50 %
ČEZ letos zprovoznil už 74 nových stanic, v síti jich je momentálně celkem 916. Výstavbu táhnou ultr…
- 11:14 Finanční správa se soustředí na stovky milionů nepřiznaných tržeb e-shopů
- 7:33 ČSÚ: Meziroční růst cen potravin opět zrychlil
- 22:42 Česká pošta: Zpráva o udržitelném rozvoji za rok 2024
- 19:44 SFŽP: O hrdinech zelené energie i spravedlivé transformaci
- 16:47 Ústavní soud: K právním okolnostem aktivního ukončení života