„Mediální kampaň 100 000 projektů pro lepší Česko připravujeme už několik let. Každý rok se zaměříme na jiné témata, ať už to je doprava, inovace nebo zdravotnictví.
Je v pořádku spekulovat o sesazení prezidenta Zemana ze zdravotních důvodů?Anketa
Kampaň se uskutečnila v během loňského léta a zahrnovala reklamu v TV, na internetu a sociálních sítích, tištěnou reklamu v časopisech a venkovní reklamu. Ministerstvo pro místní rozvoj ji připravilo spolu s agenturou Momentum Czech Republic. Kromě letošního stříbra na IMC Czech Awards získala i bronzové ocenění předávání loňských cen EFFIE. Webovou prezentaci oceněné mediální kampaně si můžete prohlédnout na kdefondyEUpomahaji.cz.
Devatenáctý ročník soutěže IMC Czech Awards pořádala tradičně Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu (ADMEZ) spolu s Aktivační sekcí Asociace komunikačních agentur (AKA). Soutěž oceňuje to nejlepší z českého integrovaného marketingu, převážně kampaní, které nespoléhají primárně na televizi, ale využívají všech dalších forem marketingu.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva