Celkově je se službami, které nabízí společnost MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s. spokojeno celých 96 % respondentů, což je nad úrovní dlouhodobého benchmarku trhu. Tzv. benchmark trhu neboli průměrná hodnota pro podobné segmenty trhu, dosahuje zhruba 89 %.
Nejvyšší vliv na celkovou spokojenost má kvalita pitné vody vody.
S kvalitou dodávané pitné vody je spokojeno 94 % respondentů, což je stejný výsledek jako vloni. Trend používání vody z vodovodu na pití je nadprůměrné, celkem 91% zákazníků MOVO uvedlo, že vodu z kohoutku pije. Vysoký je především podíl individuálních zákazníků, kteří pijí vodu z kohoutku (92%). Proti loňskému roku se mírně snížil podíl zástupců bytových družstev, kteří pijí vodu z kohoutku (86%).

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva