Celkově je se službami, které nabízí společnost MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s. spokojeno celých 96 % respondentů, což je nad úrovní dlouhodobého benchmarku trhu. Tzv. benchmark trhu neboli průměrná hodnota pro podobné segmenty trhu, dosahuje zhruba 89 %.
Nejvyšší vliv na celkovou spokojenost má kvalita pitné vody vody.
S kvalitou dodávané pitné vody je spokojeno 94 % respondentů, což je stejný výsledek jako vloni. Trend používání vody z vodovodu na pití je nadprůměrné, celkem 91% zákazníků MOVO uvedlo, že vodu z kohoutku pije. Vysoký je především podíl individuálních zákazníků, kteří pijí vodu z kohoutku (92%). Proti loňskému roku se mírně snížil podíl zástupců bytových družstev, kteří pijí vodu z kohoutku (86%).
Vysoká je rovněž spokojenost s plynulostí dodávky vody – celých 99 %, nárůst o 1% ve srovnání s loňským rokem. Všichni, tedy 100% ze 700 dotazovaných bylo spokojeno s jednáním a vystupováním našich montérů nebo odečítačů. S celkovou profesionalitou pracovníků dodavatele pak 97 % dotázaných.
Projevila se také vysoká spokojenost s poskytováním informací – s dostatkem informací je spokojeno 85%, s jejich kvalitou 86%. Proti loňskému roku se zvýšila spokojenost především s kvalitou informací u individuálních zákazníků. Požadovaný způsob poskytování informací se liší podle segmentů. Firmy preferují internet, bytová družstva internet a zákaznickou linku, u domácností je to zákaznická linka, internet (především mladší zástupci dotazovaných), brožury a letáky (především starší občané).
Celková spokojenost s vyřízením požadavku na ZC se proti minulému roku zvýšila - nyní je spokojeno 83%. Také 37 % dotázaných zná a využívá službu SMS Info a s jejím využíváním je spokojeno 93% - nárůst spokojenosti proti loňskému roku. Službu zasílání faktur e-mailem zná celkem 37% zákazníků MOVO.
Děkujeme všem, kteří se s ochotou zúčastnili pro nás velmi důležitého průzkumu, jehož závěry budeme zohledňovat při dalším směřování zákaznické komunikace a celkovém zlepšování poskytovaných služeb.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva