Moravané opět ocenili způsob poskytování vodárenských služeb

16.10.2014 12:50

Od 1.9. – 6.10. 2014 opět proběhl tradiční průzkum spokojenosti, jehož prostřednictvím zjišťujeme spokojenost našich smluvních zákazníků už 9 let. Průzkum realizujeme ve spolupráci s nezávislou externí agenturou IBRS - International Business and Research Services s.r.o. formou telefonického dotazování na vzorku 700 respondentů z řad majitelů rodinných domů, správců bytových domů či bytových družstev, průmyslových zákazníků a firem.

Moravané opět ocenili způsob poskytování vodárenských služeb
Foto: Hans Štembera
Popisek: Spotřeba vody - ilustrační foto

Celkově je se službami, které nabízí společnost MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s. spokojeno celých 96 % respondentů, což je nad úrovní dlouhodobého benchmarku trhu. Tzv. benchmark trhu neboli průměrná hodnota pro podobné segmenty trhu, dosahuje zhruba 89 %.

Nejvyšší vliv na celkovou spokojenost má kvalita pitné vody vody.

S kvalitou dodávané pitné vody je spokojeno 94 % respondentů, což je stejný výsledek jako vloni. Trend používání vody z vodovodu na pití je nadprůměrné, celkem 91% zákazníků MOVO uvedlo, že vodu z kohoutku pije. Vysoký je především podíl individuálních zákazníků, kteří pijí vodu z kohoutku (92%). Proti loňskému roku se mírně snížil podíl zástupců bytových družstev, kteří pijí vodu z kohoutku (86%).

Vysoká je rovněž spokojenost s plynulostí dodávky vody – celých 99 %, nárůst o 1% ve srovnání s loňským rokem. Všichni, tedy 100% ze 700 dotazovaných bylo spokojeno s jednáním a vystupováním našich montérů nebo odečítačů. S celkovou profesionalitou pracovníků dodavatele pak 97 % dotázaných.

Projevila se také vysoká spokojenost s poskytováním informací – s dostatkem informací je spokojeno 85%, s jejich kvalitou 86%. Proti loňskému roku se zvýšila spokojenost především s kvalitou informací u individuálních zákazníků. Požadovaný způsob poskytování informací se liší podle segmentů. Firmy preferují internet, bytová družstva internet a zákaznickou linku, u domácností je to zákaznická linka, internet (především mladší zástupci dotazovaných), brožury a letáky (především starší občané).

Celková spokojenost s vyřízením požadavku na ZC se proti minulému roku zvýšila - nyní je spokojeno 83%. Také 37 % dotázaných zná a využívá službu SMS Info a s jejím využíváním je spokojeno 93% - nárůst spokojenosti proti loňskému roku. Službu zasílání faktur e-mailem zná celkem 37% zákazníků MOVO.

Děkujeme všem, kteří se s ochotou zúčastnili pro nás velmi důležitého průzkumu, jehož závěry budeme zohledňovat při dalším směřování zákaznické komunikace a celkovém zlepšování poskytovaných služeb.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Tomio Okamura byl položen dotaz

migranti

V rozhovoru pro PL jste řekl, že hnutí SPD tady nechce žádné africké a islámské migranty. Ty ale podle všeho k nám ani nechtějí. Jak se ale stavíte k přijímání uprchlíků z Ukrajiny? A vracel byste na Ukrajinu bojeschopné muže? A pokud ano, jak?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

MHMP: Praha obdaruje dlouholeté dárce krve ročním kuponem na MHD zdarma

22:04 MHMP: Praha obdaruje dlouholeté dárce krve ročním kuponem na MHD zdarma

Hlavní město obdaruje dárce krve ročním kuponem na městskou hromadnou dopravu zdarma. Jednat se bude…