Moravané opět ocenili způsob poskytování vodárenských služeb

16.10.2014 12:50 | Zprávy

Od 1.9. – 6.10. 2014 opět proběhl tradiční průzkum spokojenosti, jehož prostřednictvím zjišťujeme spokojenost našich smluvních zákazníků už 9 let. Průzkum realizujeme ve spolupráci s nezávislou externí agenturou IBRS - International Business and Research Services s.r.o. formou telefonického dotazování na vzorku 700 respondentů z řad majitelů rodinných domů, správců bytových domů či bytových družstev, průmyslových zákazníků a firem.

Moravané opět ocenili způsob poskytování vodárenských služeb
Foto: Hans Štembera
Popisek: Spotřeba vody - ilustrační foto

Celkově je se službami, které nabízí společnost MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s. spokojeno celých 96 % respondentů, což je nad úrovní dlouhodobého benchmarku trhu. Tzv. benchmark trhu neboli průměrná hodnota pro podobné segmenty trhu, dosahuje zhruba 89 %.

Nejvyšší vliv na celkovou spokojenost má kvalita pitné vody vody.

S kvalitou dodávané pitné vody je spokojeno 94 % respondentů, což je stejný výsledek jako vloni. Trend používání vody z vodovodu na pití je nadprůměrné, celkem 91% zákazníků MOVO uvedlo, že vodu z kohoutku pije. Vysoký je především podíl individuálních zákazníků, kteří pijí vodu z kohoutku (92%). Proti loňskému roku se mírně snížil podíl zástupců bytových družstev, kteří pijí vodu z kohoutku (86%).

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva



Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministerstvo spravedlnosti proti vydání elektroniky dárci

22:03 Ministerstvo spravedlnosti proti vydání elektroniky dárci

Ministryně spravedlnosti Eva Decroix podává stížnost pro porušení zákona proti vydání elektroniky dá…