Ve skutečnosti se totiž nenašlo plátno – stejně jako v případě portrétů Susanniných rodičů se dochovala jen černobílá fotografie obrazu. Nečekaně byla uschována v rámečku pod sklem za jinou, pozdější fotografií Susanne. Oba snímky měla ve svém bytě paní Marie Straková, dcera vrchního zahradníka rodiny Stiassni Antonína Frömla a někdejší kamarádka malé Zuzanky.
Jde o významný nález, který dokládá, že trojice portrétů vznikala postupně, a ač obrazy nebyly určeny pro prezentaci na jednom místě, rodině záleželo na tom, aby všechny členy zpodobnila ruka stejného malíře.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva