Nekonečný výčet dat, přehlídka někdejších majitelů nebo pověsti o kouzelném zrcadle, které visí snad na každém druhém zámku. Tak takovou prohlídku byste na objektech ve správě Národního památkového ústavu rozhodně neměli zažít. Tomu má napomoci i právě probíhající dotazníkové šetření, které na vybraných dvaceti dvou památkových objektech různého typu a s odlišnou návštěvností zkoumá spokojenost turistů. „Návštěvníci mohou prostřednictvím dotazníku vyjádřit svá očekávání a názory týkající se způsobu prezentace památek. Výsledky průzkumu poslouží jako jeden z podkladů pro vytvoření modelu revitalizace průvodcovské služby v rámci Národního památkového ústavu”, upřesňuje členka výzkumného týmu Vendula Hnojská a dodává: „Data sbíráme nejen od návštěvníků, ale též od průvodců, ze sylabů, od kastelánů, zaměstnanců památek, ze sociálních sítí, knih přání a stížností nebo filmů.”

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva