„Transakční chování klientů se mění – lidé platí kartou častěji i nižší sumy a chtějí svou kartu používat skutečně všude. Naším cílem je maximální pohodlí pro klienta, a proto mu nyní umožňujeme platit kartou také běžné služby České pošty, kvůli kterým u sebe musel dříve nosit hotovost. Klient ocení rozšíření služeb v mnoha situacích. Například se může stát, že až na přepážce pošty zjistí, že nemá dostatečnou hotovost na zaplacení. Tuto nepříjemnost nyní vyřeší právě možnost využití platebních karet,“ říká Aleš Pospíšil, ředitel útvaru Podpora pobočkové sítě – soukromá klientela ČSOB. Za služby České pošty, mezi které patří například dobírka, poštovné, Czech POINT nebo SIPO, lze nyní využít placení debetní i kreditní kartou (platba kartou je zdarma stejně jako např. v obchodech).
Všichni klienti ČSOB pak navíc mohou své karty využít i k výběrům či vkladům hotovosti na poště, jejíž pobočky jsou rozšířeny po celé republice. Cílem je nabídnout klientům ČSOB další transakční místo v oblastech, kde pobočka banky nebo bankomat nejsou. Například v malé vesnici nebo na horách má klient ČSOB nyní možnost kdykoliv doplnit hotovost, pokud se v jeho blízkosti nachází pobočka České pošty. Další možností, jak získat hotovost mimo bankomatu, je využít cashback například v prodejnách COOP, Albert, Čepro nebo Family drogerie ve všech regionech ČR.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ČSOB