Uzenářství Chodura, které v posledních dvou letech výrazně rozšířilo síť svých značkových prodejen a jehož výrobky jsou k dostání i ve velkoobchodech a marketech po celé České republice i na Slovensku, náklady na změnu značení svých výrobků vyčíslilo na více než 100 tisíc korun. „V současné době používáme na 150 druhů etiket, přičemž změna jedné stojí v průměru okolo 500 korun. Do výsledné ceny je nutné započítat také náklady na pracovníka, který se celou problematikou již přes rok zabývá,“ uvedl ředitel společnosti Beskydské uzeniny Petr Chodura.
S přípravou nových obalů a etiket firma začala ve spolupráci se svými dodavateli již na podzim 2013 a jak podotýká Chodura, jejich zavádění neprovázely žádné těžkosti. „Většinu údajů, které musejí být podle nové legislativy na potravinách povinně uváděny, již naše etikety obsahovaly, nepotýkali jsme se proto s problémem jak všechny informace na výrobek vměstnat,“ vysvětlil Chodura.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva