Na začátku letošního roku jsme dokončili nádherný projekt redesignu loga tohoto významného klienta. Původní logo již nesplňovalo současné moderní požadavky a dosáhlo vrcholu svojí funkčnosti. Po vzájemné shodě s klientem jsme se pustili do práce, na jejímž konci vznikla obchodní značka, která je použitelná, zobrazuje profesní hodnoty, které náš klient ctí a se kterými vytváří svoje originální a designově vytříbené produkty.
Cesta k jeho nové podobě trvala téměř osm měsíců a v jejím průběhu jsme nakreslili, seškrtali a upravovali několik grafických variant, které byly vždy na velmi vysoké úrovni. Protože však náš klient patří díky svým produktům a přístupu k zákazníkům ke špičce ve svém oboru, chtěli jsme pro něj i takové logo. Logo, které by vyjadřovalo inovaci, spokojené klienty, špičkové zaměstnance a pouto s dlouhou historií firmy. Logo, které by přinášelo, stejně jako produkty firmy, nejkrásnější zážitek.
Video o vzniku loga zde.
Velký požadavek na logo byl kladen s ohledem na jeho univerzálnost a propojenost s ostatními obchodními značkami našeho klienta. To s sebou neslo náročné testování a počítání rozměrů, barevnosti a dokonce i tvorbu nového firemního fontu. Výsledkem jsou další nové grafické podoby obchodních značek klienta, které jsou spojeny grafickým prvkem, barevností a rozložením prvků a přitom nechávají vynikat vedle sebe hlavní logo firmy.
Tento úžasný projekt měl také další cíl, a tím byla oslava výročí založení firmy novým vizuálním stylem. 25 let je nádherná doba a proto jsme stvořili speciální logo, které se bude používat po celý jubilejní 25. rok založení. Jeho tvorba nebyla také jednoduchá, protože muselo být funkční, graficky příbuzné se všemi ostatními značkami a zároveň originální. Výsledkem je ztvárněná číslovka 25 s doprovodným textem a zcela jasně vyjadřuje poselství jubilejního roku firmy. Jakmile byly nové podoby obchodních značek na světě, následovala druhá fáze – aplikace značek. Od tiskovin až po polepy vozového parku; všude muselo nové logo jasně vyjadřovat hodnoty firmy. Proto se přikročilo k tvorbě grafického vizuálu, kterým jsme definovali, jakým způsobem budeme vše komunikovat se zákazníky. Jako první na řadu přišly samozřejmě nejpoužívanější merkální tiskoviny a jejich elektronické varianty.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva