Nové pivo z Budějovického Budvaru: tmavý ležák s višní

20. 10. 2013 16:54

Pivovar Budějovický Budvar uvádí v těchto dnech na český trh nový druh piva - Budweiser Budvar Dark Cherry. Je to tmavý ležák s příchutí višně, který se zásadně liší od běžných mixů piva a limonád. Obsahuje 13% višňové šťávy a 4,5% obj. alkoholu. Voní po peckovině zralých višní a praženém sladu. Jeho chuť zaujme především ženy a také milovníky neobvyklých piv. Budweiser Budvar Dark Cherry bude k dostání pouze čepované ve vybraných restauracích po celé republice.

Nové pivo z Budějovického Budvaru: tmavý ležák s višní
Foto: red
Popisek: Budějovický Budvar
reklama

V chladném období roku pravidelně stoupá poptávka po chuťově výraznějších tmavých pivech. Budějovický Budvar, n.p., proto uvádí v těchto dnech na český trh limitovanou sérii nového druhu tmavého ležáku s příchutí višně - Budweiser Budvar Dark Cherry.

„Je to plnohodnotný tmavý ležák s obsahem alkoholu 4,5 % a zásadně se tak liší od běžných mixů piva a limonád. Věříme, že nabízíme velmi zajímavý nápoj, kterým chceme primárně oslovit ženy a také milovníky neobvyklých piv,“ říká Ing. Petr Košin, Ph.D., specialista řízení jakosti piva z Budějovického Budvaru a vedoucí týmu, který nový druh ležáku vyvíjel.

„Díky obsahu 13 % višňové šťávy má černo-červenou barvu a pevnou pěnu, která zanechává na sklenici kroužky. Ve vůni rozpoznáte peckovinu višně a pražený slad tmavého ležáku. Chuť je bezprostředně po napití osvěživě kyselá s mandlovou vůní pecek, rychle však přechází k lehce svíravé chuti višně, a hořké chuti praženého sladu, po které zůstává v ústech dozvuk hořké čokolády. Ta nutí malými doušky upíjet dál,“ dodává Ing. Adam Brož, Ph.D., sládek Budějovického Budvaru. Pití po malých doušcích se spíše než pivu blíží vínu a proto se Dark Cherry servíruje ve sklenicích z tenkého skla na nožce.

Nové pivo bude k dostání pouze v několika stovkách vybraných českých restaurací. Dodává se v sudech o objemu 20 litrů a se stáčením do láhví se prozatím nepočítá. Komunikační podpora nového produktu v místech prodeje bude probíhat pod heslem „Každý den NEní důvod k oslavě“ a s nadsázkou bude připomínat drobné každodenní zármutky.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

reklama
autor: Tisková zpráva
reklama


Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Jihočeský kraj: Až do konce ledna můžete podávat návrhy na Cenu hejtmana za zachování a rozvoj lidových tradic

10:54 Jihočeský kraj: Až do konce ledna můžete podávat návrhy na Cenu hejtmana za zachování a rozvoj lidových tradic

Jihočeský kraj vyhlašuje výzvu k předkládání návrhů na udělení Ceny hejtmana Jihočeského kraje za za…