Novou digitální agenturou značky Gambrinus se stala OgilvyInteractive

12.11.2012 18:00

Plzeňský Prazdroj vybral v rámci výběrového řízení novou digitální agenturu pro značku Gambrinus. Stala se jí agentura OgilvyInteractive. Jejím úkolem bude přinášet a realizovat kreativní řešení pro oblast digitálních médií s důrazem na sociální sítě. Výběrové řízení bylo ukončeno na začátku listopadu a zúčastnily se ho čtyři agentury.

Novou digitální agenturou značky Gambrinus se stala OgilvyInteractive
Foto: Hans Štembera
Popisek: Pivo

„Aktivity a visibilita značky Gambrinus a jednotlivých produktů v oblasti digitálních médií a internetu patří k důležitým oblastem našeho marketingu a komunikace se spotřebiteli. Vítězná agentura představila nejkomplexnější řešení, které se vyznačuje uceleností konceptu i silnou provázaností jednotlivých aktivit. Agentura OgilvyInteractive nás zároveň zaujala velmi vysokou úrovní analytické práce a svým přístupem a nadšením pro práci na naší značce,“ řekl Jan Doležel, manažer značky Gambrinus, a dodal: „Zároveň bych rád poděkoval zúčastněným agenturám, jelikož všechny prokázaly vysoký standard řešení.“

Výběrové řízení na digitální agenturu značky Gambrinus probíhalo ve dvou kolech během září a října. Jednalo se o uzavřené výběrové řízení, do kterého byly osloveny agentury Publicis Modem, Symblaze, Nydrle a OgilvyInteractive. S vítěznou agenturou začne Gambrinus spolupracovat během listopadu. Jejím prvním úkolem bude příprava ucelené digitální strategie pro značku Gambrinus Originál 10° a Gambrinus ochucený s důrazem na sociální média a následně její implementace včetně realizace jednotlivých aktivit.

  • Široké portfolio značky Gambrinus se skládá z produktů Gambrinus Originál 10°, Gambrinus 11° Excelent, světlého ležáku Gambrinus Premium a Gambrinusu Dry s nižším obsahem cukru a Gambrinus Góóól určeného pro sportoviště a stadiony.
     
  • Od roku 2012 je nabídka značky Gambrinus rozšířena o produkty Gambrinus řízný citron a Gambrinus limetka & bezinka. Jedná se o míchané nápoje z piva. Charakteristické pro ně jsou nižší obsah alkoholu a osvěžující chuť.
     
  • Díky dodržování originálních varních postupů charakteristických pro české pivo, a také díky použití tradičních českých pivovarských surovin může Gambrinus používat označení České pivo jako garanci kvality.
     
  • Historie značky Gambrinus sahá do roku 1869. Gambrinus je pivo, které zvítězilo v myslích a srdcích českých spotřebitelů díky vysoké kvalitě a dodržování originálních varních postupů.
     
  • Gambrinus je součástí portfolia Plzeňského Prazdroje, a. s., který je členem SABMiller plc. S celkovým prodejem více než 9,9 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2011 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
     
  • SABMiller plc. je jedna z největších světových pivovarnických společností, s pivovarnickými aktivitami či distribucí ve více než 60 zemích světa napříč šesti kontinenty. Skupina značek SABMiller zahrnuje významné značky jako Pilsner Urquell, Miller Genuine Draft, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro a mnoho dalších úspěšných regionálních značek.

Více informací o značce Gambrinus najdete na www.gambrinus.cz

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Martin Kolovratník byl položen dotaz

Byl byste pro, aby měli cyklisti SPZ?

Cyklisti jsou všude a dost často bohužel nedbají pravidel silničního provozu. Už víckrát se mi ale stalo, že udělali nějaký přestupek a vlastně jim to projde, protože je nemáte jak identifikovat, i když je třeba natočíte nebo je zachytí nějaká kamera. Neměli by mít na kole něco, podle čeho půjdou id...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP pořádá v sobotu výroční Den otevřených dveří na Kačerově u příležitosti 50 let pražského metra

22:12 DPP pořádá v sobotu výroční Den otevřených dveří na Kačerově u příležitosti 50 let pražského metra

Ve čtvrtek 9. května 2024 uplyne 50 let od slavnostního zahájení provozu první trasy metra v Praze. …