„Aktivity a visibilita značky Gambrinus a jednotlivých produktů v oblasti digitálních médií a internetu patří k důležitým oblastem našeho marketingu a komunikace se spotřebiteli. Vítězná agentura představila nejkomplexnější řešení, které se vyznačuje uceleností konceptu i silnou provázaností jednotlivých aktivit. Agentura OgilvyInteractive nás zároveň zaujala velmi vysokou úrovní analytické práce a svým přístupem a nadšením pro práci na naší značce,“ řekl Jan Doležel, manažer značky Gambrinus, a dodal: „Zároveň bych rád poděkoval zúčastněným agenturám, jelikož všechny prokázaly vysoký standard řešení.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva