Pod novou nezaměnitelnou značkou AEROPARKING se skrývá komplex šesti parkovišť umístěných přímo na letišti. Dochází nejen k rozšíření parkovacích služeb, změnou prošla také lokální navigace a názvy parkovišť nově odpovídají účelu, ke kterému jsou určeny.* Příjemného zjednodušení se dočkal i rezervační systém nebo ceník, který nabízí nejlepší poměr ceny a kvality na trhu. Novinky jsou součástí dlouhodobého cíle měnit letiště vstříc zákazníkovi.
„Vycházíme vstříc poptávce cestujících, kteří volají po atraktivnějším zázemí v oblasti parkování, a představujeme jim zbrusu nové služby. Tyto změny jsou prvním z mnoha kroků, které chystáme. Chceme vytvořit takové podmínky, aby většina cestujících naší nabídky využila, a to se netýká jen parkování, ale i dalších služeb jako jsou restaurace či obchody. Cílem je nejen nabízet kvalitní služby za odpovídající ceny, ale celkově zlepšit vnímání letiště jako zákaznicky vstřícného prostoru. Proto se zaměříme také na odpovídající komunikační podporu vylepšených produktů a služeb,“ přiblížil důvody změn Jiří Petržilka,člen představenstva Letiště Praha odpovědný mj. za komerční aktivity,a dodal: „Jsem pevně přesvědčen, že ten, pro kterého všechny tyto změny děláme, tedy náš cestující, toto úsilí ocení.“
Celou nabídku parkovišť zastřeší nová silná značka s názvem AEROPARKING, která evokuje jedinečnost parkování přímo na letišti. Pro zjednodušení dostala nová jména také jednotlivá parkoviště. Jejich názvy byly změněny tak, aby cestující ihned rozpoznal, která varianta parkování je vhodná přímo pro jeho potřeby.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva