Novým předsedou Gremiální rady IPR je Petr Hlaváček

04.03.2017 8:16 | Zprávy

V pátek 3. března zasedal nezávislý poradní orgán Institutu plánování a rozvoje Prahy (IPR), Gremiální rada. Zvolen byl nový předseda Rady, někdejší ředitel IPR Petr Hlaváček. Experti z řad architektů, kunsthistoriků a dalších též jednali o výběru místa pro nový pavilon Slovanské epopeje.

Novým předsedou Gremiální rady IPR je Petr Hlaváček
Foto: iprpraha.cz
Popisek: IPR Praha - logo

„Petr Hlaváček je uznávaná kapacita v oboru. Je schopen srozumitelně formulovat vizi, jakým městem se má Praha v příštích desetiletích stávat. Osobně si cením i jeho schopnosti přivádět ke společné řeči lidi odlišných názorů a postojů,“ říká ředitel IPR Praha Ondřej Boháč. „Rád bych také poděkoval za výbornou spolupráci Martinu Rajnišovi, jehož Hlaváček ve funkci nahradí.“

„Jako předseda bych rád znovu probudil činnost Gremiální rady jako orgánu, který řediteli IPR Praha radí v jednotlivých složitých otázkách, kterými se v této funkci potýká,“ říká Petr Hlaváček. „Každý z členů Rady je silná osobnost, ale panuje mezi nimi určitá diverzita a názorová různost. Myslím, že právě z toho můžeme těžit – doporučení, které Rada formuluje, pak mohou být široce konsenzuálním názorem.“

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Jiří Čunek byl položen dotaz

Sociální dávky - Ukrajinci

Jak dlouho by podle vás měli mít tedy Ukrajinci nárok na dávky? A nemyslíte, že problém s tím, že vyplňují jakousi díru na trhu je způsoben hlavně tím, že jsou mzdy za danou práci směšné? Bohužel tím, že za tu mzdu jde pracovat třeba Ukrajinec to tlačí mzdy ještě níž nebo minimálně tu pak není tlak ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Správa železnic: Rok 2026 - nejdelší úsek železnice na letiště i trať do Bavorska

7:23 Správa železnic: Rok 2026 - nejdelší úsek železnice na letiště i trať do Bavorska

Uplynulých dvanáct měsíců se neslo ve znamení rozvoje i udržení spolehlivosti provozu české železnic…