OKIN BPO bude pro Verizon zajišťovat předprodej a podporu prodeje, řízení objednávek, řízení a realizaci projektů a poprodejní podporu včetně služeb plánování, provozu a údržby. OKIN BPO též zajišťuje prostřednictvím svého zákaznického centra technickou podporu v osmi evropských jazycích v režimu 24x7.
V současné době OKIN BPO provozuje dvě delivery centra, ze kterých zajišťuje služby podnikových procesů – jedno v Ostravě, kde zaměstnává 700 lidí, a jedno v Praze se 60 zaměstnanci. Společnost nicméně hodlá své aktivity v horizontu příštích tří let rozšířit, a to nejen v lokalitách, kde již působí, ale i do dalších zemí střední a východní Evropy.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva