Při navrhování nových kávových kelímků pro značku VIVA se OMV obrátila na vídeňskou Akademii výtvarných umění „die Graphische”. Na výzvu reagovalo šedesát studentů, kteří předložili své návrhy nového kelímku. Anketou mezi zaměstnanci a zákazníky OMV na čerpacích stanicích byly vybrány dva nejoblíbenější a ty nyní budou používány pro kávu a čaj v prodejnách VIVA v devíti zemích.
OMV věnuje podpoře mladých lidí značnou pozornost. I proto byla iniciována spolupráce se dvěma ročníky katedry výtvarného designu na vídeňské Akademii výtvarných umění s cílem navrhnout nový design pro papírové kelímky VIVA. Celkem bylo podáno šedesát návrhů, z nichž zaměstnanci OMV vybrali pět finalistů a ty předložili zákazníkům OMV na čerpacích stanicích. Jasně největší ohlas získaly návrhy studentek Johanny Manscheinové a Ulrike Rossruckerové a proto se právě s nimi budou zákazníci setkávat ve všech čerpacích stanicích s VIVA – od Německa a Rakouska přes Českou republiku, Slovensko, Slovinsko, Maďarsko až po Srbsko, Bulharsko a Rumunsko. Každý den je na čerpacích stanicích OMV s pulty VIVA vydáno na 40 000 takových kelímků.
Lucie Mašínová, marketingová manažerka OMV ČR, je tvůrčí kvalitou předložených návrhů nadšená: „Zdá se, že vybrat nejlepší z tolika skvělých a nápaditých návrhů bylo obtížné nejen pro nás, ale i pro naše zákazníky. I proto jsme se rozhodli vybrat nikoli jen jeden, ale hned dva návrhy, které získaly nejvíc hlasů.”

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva