Tato banka získala za třetí čtvrtletí od občanů se zdravotním postižením hodnocení 82,6 procent. Za vedoucí Českou spořitelnou jen mírně zaostala Fio banka, která získala 81,8 procenta. Třetí místo pak obsadila Poštovní spořitelna s 80,5 procenty. Poštovní spořitelna tak přeskočila Komerční banku, která se umístila v minulém čtvrtletí na třetím místě. Banky z pohledu jejich vstřícnosti k osobám se zdravotním postižením hodnotí sami tito lidé.
První klientský rating, kde hodnotí pouze osoby se zdravotním postižením
OVB Vstřícná banka - Handicap Friendly je první klientský rating, kde hodnotí banky přímo osoby se zdravotním postižením. Tyto osoby mohou ohodnotit banky na stupnici od 1 do 10, představující žebříček 10-100 procent. Hodnotit mohou buď jednu, či několik bank.
OZP tak nemusí hodnotit pouze banky, jejímiž jsou klienty, ale mohou ohodnotit dle svých znalostí či pocitu i banky ostatní. Nicméně každý z uživatelů musí při registraci před samotným hodnocením označit banku či banky v níž jsou klienty. Lze tak pozorovat rozdíly hodnocení mezi klienty vlastní banky a mezi hodnocením klientů, kteří banku hodnotí zvenčí.
Česká spořitelna hodnocení kraluje, i když jen těsně

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva