OZO: Hra skončila – 3Ď dál!

04.11.2012 12:51 | Zprávy

Odpadová společnost OZO Ostrava, která za podpory statutárního města Ostravy již léta obyvatele ve své svozové oblasti vede k uváženému nakládání s odpady, chtěla i letos obyvatele Ostravy vyzvat ke správnému třídění odpadu. Zároveň si ale vzala za cíl obyvatele přesvědčit, že i při třídění odpadu se může člověk pobavit. A to se jí rozhodně povedlo!

OZO: Hra skončila – 3Ď dál!
Foto: Archiv
Popisek: OZO

OZO Ostrava na letošní září a říjen vyhlásilo hravou kampaň na podporu třídění odpadu nazvanou 3Ď. Její součástí byla zábavná hra o 100 triček UAX 3Ď v barvách separačních kontejnerů. Kampaň měla podpořit myšlenku třídění odpadu a zároveň upevnit vztah Ostravanů k městu, jeho historii, kultuře a životnímu prostředí. Hra byla určena všem, kdo rádi objevují skryté krásy Ostravy bez ohledu na jejich věk či pohlaví. Limitujícím faktorem byla snad jen rychlost. Některé schránky s tričky, ukryté na zajímavých místech města, mnohým zapáleným hledačům odolávaly doslova jen několik málo minut od chvíle, kdy byly zveřejněny vědomostní nápovědy. Zatímco první vlna hry se rozbíhala pozvolna a nalezení všech triček trvalo skoro týden, ve druhé vlně se čas vybrání skrýší zkrátil jen na pár dnů a při zveřejňování třetí vlny obrovský zájem o nápovědy na webu OZO Ostrava dokonce „přispěl“ k výpadku serveru. Nebylo výjimkou, že se do hledání pouštěly organizované týmy hledačů, a to i v dešti, potmě nebo vyzbrojeni speciální technikou – detektorem kovů. Každý úspěšný nálezce byl na místě odměněn hned dvakrát – jednak objevenou schránkou s tričkem UAX 3Ď ze speciální kolekce OZO Ostrava a dále pozvánkou na závěrečnou party. Na ní se 1. listopadu na Slezskoostravském hradě nakonec sešlo více než sto hráčů v nalezených tričkách. Kampaň 3Ď vzbudila u Ostravanů až nečekaně velký zájem a pozitivní reakce. Proto organizátoři v průběhu hry rozhodli o dodatečném zařazení prémiové čtvrté vlny. K nalezení každého z prémiových třinácti oranžových triček UAX 3Ď vedla nápověda vyvěšená v některém z třinácti ostravských sběrných dvorů.  Do luštění a hledání ukrytých schránek se po celou dobu trvání hry zapojilo přes pět tisíc hravých obyvatel regionu – soudě dle návštěvnosti facebookové prezentace OZO a webových stránek společnosti, které byly hlavními komunikačními kanály kampaně.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Referendum

Paní Schillerová, rád bych se zaptal, proč vaše hnutí odmítá referendum o vystoupení z EU a NATO? Pokud převezmece moc v této zemi znamená to, že chce tevládnou stejně jako stávající koalice ve smyslu "my víme, co je pro vás nejlepší"? Jsem přesvědče o tom, že vůle lidu zdemá být rozhodující. V post...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ústecký kraj se úspěšně představil na festivalu Canaletto v Drážďanech

20:16 Ústecký kraj se úspěšně představil na festivalu Canaletto v Drážďanech

Městské slavnosti Canaletto v Drážďanech přilákaly letos rekordních více než 600 000 návštěvníků. V …