OZO: Hra skončila – 3Ď dál!

04.11.2012 12:51 | Zprávy

Odpadová společnost OZO Ostrava, která za podpory statutárního města Ostravy již léta obyvatele ve své svozové oblasti vede k uváženému nakládání s odpady, chtěla i letos obyvatele Ostravy vyzvat ke správnému třídění odpadu. Zároveň si ale vzala za cíl obyvatele přesvědčit, že i při třídění odpadu se může člověk pobavit. A to se jí rozhodně povedlo!

OZO: Hra skončila – 3Ď dál!
Foto: Archiv
Popisek: OZO

OZO Ostrava na letošní září a říjen vyhlásilo hravou kampaň na podporu třídění odpadu nazvanou 3Ď. Její součástí byla zábavná hra o 100 triček UAX 3Ď v barvách separačních kontejnerů. Kampaň měla podpořit myšlenku třídění odpadu a zároveň upevnit vztah Ostravanů k městu, jeho historii, kultuře a životnímu prostředí. Hra byla určena všem, kdo rádi objevují skryté krásy Ostravy bez ohledu na jejich věk či pohlaví. Limitujícím faktorem byla snad jen rychlost. Některé schránky s tričky, ukryté na zajímavých místech města, mnohým zapáleným hledačům odolávaly doslova jen několik málo minut od chvíle, kdy byly zveřejněny vědomostní nápovědy. Zatímco první vlna hry se rozbíhala pozvolna a nalezení všech triček trvalo skoro týden, ve druhé vlně se čas vybrání skrýší zkrátil jen na pár dnů a při zveřejňování třetí vlny obrovský zájem o nápovědy na webu OZO Ostrava dokonce „přispěl“ k výpadku serveru. Nebylo výjimkou, že se do hledání pouštěly organizované týmy hledačů, a to i v dešti, potmě nebo vyzbrojeni speciální technikou – detektorem kovů. Každý úspěšný nálezce byl na místě odměněn hned dvakrát – jednak objevenou schránkou s tričkem UAX 3Ď ze speciální kolekce OZO Ostrava a dále pozvánkou na závěrečnou party. Na ní se 1. listopadu na Slezskoostravském hradě nakonec sešlo více než sto hráčů v nalezených tričkách. Kampaň 3Ď vzbudila u Ostravanů až nečekaně velký zájem a pozitivní reakce. Proto organizátoři v průběhu hry rozhodli o dodatečném zařazení prémiové čtvrté vlny. K nalezení každého z prémiových třinácti oranžových triček UAX 3Ď vedla nápověda vyvěšená v některém z třinácti ostravských sběrných dvorů.  Do luštění a hledání ukrytých schránek se po celou dobu trvání hry zapojilo přes pět tisíc hravých obyvatel regionu – soudě dle návštěvnosti facebookové prezentace OZO a webových stránek společnosti, které byly hlavními komunikačními kanály kampaně.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Ing. Vojtěch Munzar byl položen dotaz

Šedá ekonomika

Jak jste s šedou ekonomikou bojovali vy nebo to nepovažujete za něco, co je třeba řešit? A k tomu komplikování života podnikatelů, nemyslíte, že hlavně pro ty menší podnikatele byla dost rána pod pás, když jste jim zrovna Vy zvýšili odvody, a to dost drasticky? Podpoříte teď ANO, které je chce sníži...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

MHMP: Na Mariánském náměstí se opět rozhořelo Betlémské světlo

22:08 MHMP: Na Mariánském náměstí se opět rozhořelo Betlémské světlo

Na pražský magistrát znovu doputovalo Betlémské světlo, které od skautů převzali primátor Bohuslav S…