Každoroční soutěž "Distribuce & marketingové inovace v oblasti maloobchodních finančních služeb" (Distribution and Marketing Innovation in Retail Financial Services) organizují EFMA, organizace, která sdružuje více než 3 300 finančních institucí z více než 130 zemí a Accenture, společnost specializující se na moderní technologie, poradenství a outsourcingové služby. Soutěž oceňuje nejlepší a nejinovativnější projekty v retailovém sektoru finančních služeb.
Projekty jsou navrhovány finančními institucemi. Rozhodnutí o pořadí závisí stejnou mírou na výsledcích hlasování poroty složené z několika desítek členů správních rad největších retailových bank na světě a výsledků on-line hlasování mezi členy EFMA.
V tomto roce bylo do soutěže přihlášeno téměř 600 projektů pocházejících z 250 institucí z celkem 69 zemí a pěti kontinentů. Skupina mBank je jedinou institucí, která byla oceněna ve třech kategoriích.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva