Od července 2012, kdy byla tato unikátní služba spuštěna, ji použilo téměř 70 000 lidí. Operátoři třetí největší zdravotní pojišťovny v zemi denně vyřídí na 60 dotazů. ČPZP provozuje chat jako jediná zdravotní pojišťovna v ČR.
Podle statistik ČPZP bylo loni vyřízeno 15 500 dotazů. Klienti se nejčastěji ptají na preventivní programy a cestovní pojištění. „Nejvíce dotazů týkajících se pojištění přijímáme v období před zimními a letními dovolenými. Dále se klienti často ptají na preventivní programy a výši pojistného. V případě, že by si chtěl klient vyřídit změnu kategorii plátce, měnil údaje o své osobě a chtěl sdělovat citlivé údaje, doporučíme mu návštěvu pobočky nebo ho odkazujeme na naší e-podatelnu. Dbáme na bezpečnost našich klientů, a proto na chatu řešíme spíše obecné dotazy,“ přibližuje konkrétní statistiky mluvčí ČPZP Elenka Mazurová.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva