On-line chat ČPZP v letech 2014 a 2015 využilo téměř 38 tisíc klientů

26.01.2016 15:59 | Zprávy

On-line chat České průmyslové zdravotní pojišťovny využilo za poslední dva roky více než 37 600 klientů.

On-line chat ČPZP v letech 2014 a 2015 využilo téměř 38 tisíc klientů
Foto: ČPZP
Popisek: ČPZP

Od července 2012, kdy byla tato unikátní služba spuštěna, ji použilo téměř 70 000 lidí. Operátoři třetí největší zdravotní pojišťovny v zemi denně vyřídí na 60 dotazů. ČPZP provozuje chat jako jediná zdravotní pojišťovna v ČR.

Podle statistik ČPZP bylo loni vyřízeno 15 500 dotazů. Klienti se nejčastěji ptají na preventivní programy a cestovní pojištění.  „Nejvíce dotazů týkajících se pojištění přijímáme v období před zimními a letními dovolenými. Dále se klienti často ptají na preventivní programy a výši pojistného. V případě, že by si chtěl klient vyřídit změnu kategorii plátce, měnil údaje o své osobě a chtěl sdělovat citlivé údaje, doporučíme mu návštěvu pobočky nebo ho odkazujeme na naší e-podatelnu. Dbáme na bezpečnost našich klientů, a proto na chatu řešíme spíše obecné dotazy,“ přibližuje konkrétní statistiky mluvčí ČPZP Elenka Mazurová.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: komerční tisková zpráva

PhDr. Ivan Bartoš, Ph.D. byl položen dotaz

Dobrý den.

Čeho se bojíte víc? STAČILA nebo SPOLU?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministerstvo zdravotnictví: Výskyt svrabu v ČR narůstá

22:08 Ministerstvo zdravotnictví: Výskyt svrabu v ČR narůstá

Od začátku roku do 30. června 2025 bylo v České republice zaznamenáno 5021 případů svrabu.