On-line chat ČPZP v letech 2014 a 2015 využilo téměř 38 tisíc klientů

26.01.2016 15:59 | Zprávy

On-line chat České průmyslové zdravotní pojišťovny využilo za poslední dva roky více než 37 600 klientů.

On-line chat ČPZP v letech 2014 a 2015 využilo téměř 38 tisíc klientů
Foto: ČPZP
Popisek: ČPZP

Od července 2012, kdy byla tato unikátní služba spuštěna, ji použilo téměř 70 000 lidí. Operátoři třetí největší zdravotní pojišťovny v zemi denně vyřídí na 60 dotazů. ČPZP provozuje chat jako jediná zdravotní pojišťovna v ČR.

Podle statistik ČPZP bylo loni vyřízeno 15 500 dotazů. Klienti se nejčastěji ptají na preventivní programy a cestovní pojištění.  „Nejvíce dotazů týkajících se pojištění přijímáme v období před zimními a letními dovolenými. Dále se klienti často ptají na preventivní programy a výši pojistného. V případě, že by si chtěl klient vyřídit změnu kategorii plátce, měnil údaje o své osobě a chtěl sdělovat citlivé údaje, doporučíme mu návštěvu pobočky nebo ho odkazujeme na naší e-podatelnu. Dbáme na bezpečnost našich klientů, a proto na chatu řešíme spíše obecné dotazy,“ přibližuje konkrétní statistiky mluvčí ČPZP Elenka Mazurová.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: komerční tisková zpráva

Ing. Barbora Urbanová byl položen dotaz

Rozpočet

Když je podle vás rozpočet bez ambice, zajímá mě, zda ho tedy podpoříte nebo ne? Protože jestli ano, tak si podle mě slušně řečeno nevidíte do pusy nebo to hlasujete i pro věci, s kterými nesouhlasíte? Jakou má takové hlasování logiku?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministerstvo dopravy: Příští stanice? Vesmír!

22:08 Ministerstvo dopravy: Příští stanice? Vesmír!

Výstava o českých kosmických ambicích dorazila na pražské hlavní nádraží.