„Naším letošním cílem je získání 20 tisíc klientů. V Česku zůstaneme podnikat, protože náš systém významně podporuje věrnostní chování a to tu chybí. Myslím, že budeme mít se slušností úspěch a proto již nyní spolupracujeme s renomovanými finančními a investičními partnery na dalším rozvoji naší firmy,“ říká jednatel společnosti Davis Barons.
Zákazníky chce creditON oslovit nízkými poplatky, rychlostí vyřízení úvěru, flexibilním klientským přístupem a transparentním výpočtem konečné hraniční splátky při opožděném hrazení závazků. „Podle našich statistik nám půjčky nesplácí přibližně 12 % klientů. Naší snahou je dostat se na 9 % a méně, protože například v Lotyšsku máme 7 % nesplácených půjček. Víme, že se musíme podílet na osvětě k odpovědnému půjčování a být striktní v systému prověřování,“ zdůrazňuje Davis Barons. „Schvalujeme přibližně jen 30 % žádostí. V případě, že žadatel nemá dostatečně vysoký stálý příjem a hrozí i jinak, že by se mohl dostat do dluhové pasti, tak půjčku zamítneme,“ dodává.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva