Online projekt Českých drah Vlak’n’roll pokračuje, soutěž youtuberů vyhrál tým Kovyho

17.07.2018 18:44 | Zprávy

Velká komunikační kampaň Českých drah zaměřená na mladší zákazníky vzbudila v posledních měsících na české youtubové scéně značný ohlas. Do soutěžně laděného souboje videí se podařilo zapojit jedny z nejsledovanějších českých youtuberů.

Online projekt Českých drah Vlak’n’roll pokračuje, soutěž youtuberů vyhrál tým Kovyho
Foto: red
Popisek: ČD - logo

Celý projekt vyvrcholil na konci června finálovým vyhlášením vítězů, které se konalo stylově v prostorách Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží za účasti nejznámějších youtuberů a předsedy představenstva ČD Pavla Krtka. Vítězem se stal tým Kovyho.

Kampaň Vlak´n´roll, kterou spustily České dráhy na letošní léto, spojuje cestování vlakem, známé youtubery, jejich fanoušky a cesty po zajímavých místech v celé republice. Čtyři z nejznámějších českých influencerů, Kovy, MenT, Anna Šulcová a Bára Votíková, se spolu se svými spoluhráči z řad fanoušků objevili v osmi videích plných výzev a úkolů. Na základě hodnocení videí diváky proběhlo v pátek 29. června dlouho očekávané finálové vyhlášení celé soutěže. Vítězem se těsně před MenTovým týmem stal Kovy s fanynkou Dominikou. „Projektem Vlak’n‘roll, který byl a je na českém YouTube jedinečným dílem, jsme chtěli oslovit mladé lidi, protože to jsou naši budoucí cestující a možná i budoucí zaměstnanci. Chtěli jsme jim ukázat České dráhy jako moderní společnost, která jde s dobou,“ říká Pavel Krtek, předseda představenstva a generální ředitel Českých drah.

A jak si stojí celá kampaň Vlak´n´roll v číslech? Videa průměrně dosahovala sledovanosti výrazně nad 160 tisíc, což v souhrnu činí 2 miliony zhlédnutí. Některá videa se také po několik dní držela mezi prvními v trendech českého YouTube. Na komerční obsah nevídaný je ale hlavně poměr liků a disliků. Pozitivních reakcí bylo neuvěřitelných 98 %. Samotný hashtag #vlaknroll se jen na YouTube objevil téměř 1300krát. „Reakce na projekt jsou výborné. Stále ale ještě nejsme u konce. Úkoly, které na svých cestách youtubeři plnili, si vyzkouší i další podporovatelé a prožít si svůj vlastní Vlak´n´roll budou moct i všichni fanoušci. Každý z nich tak bude mít možnost pochlubit se svým výsledkem pod hashtagem #vlaknroll a změřit své síly s youtubery,“ uvádí k dalšímu pokračování kampaně Zuzana Čechová, ředitelka odboru cenotvorby a produktové komunikace Českých drah.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: komerční tisková zpráva

Ing. Karolína Kubisková byl položen dotaz

Nebezpečné látky

Dobrý den, nemyslíte, že by tu nebezpečné látky nevznikaly nebo aspoň nebyli tak vyhledávané, kdyby se legalizoval třeba prodej marihuany, jak navrhují Piráti? Podle mě není marihuana horší než třeba alkohol, a legalizace je cesta, jak trh pak do značné míry regulovat a hlídat.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Finanční správa i v roce 2026 vyjede do obcí pomáhat s daňovým přiznáním

22:07 Finanční správa i v roce 2026 vyjede do obcí pomáhat s daňovým přiznáním

Stejně jako v předchozích letech pomůže finanční správa občanům s vyplněním a podáním jejich daňovéh…