Online projekt Českých drah Vlak’n’roll pokračuje, soutěž youtuberů vyhrál tým Kovyho

17.07.2018 18:44

Velká komunikační kampaň Českých drah zaměřená na mladší zákazníky vzbudila v posledních měsících na české youtubové scéně značný ohlas. Do soutěžně laděného souboje videí se podařilo zapojit jedny z nejsledovanějších českých youtuberů.

Online projekt Českých drah Vlak’n’roll pokračuje, soutěž youtuberů vyhrál tým Kovyho
Foto: red
Popisek: ČD - logo

Celý projekt vyvrcholil na konci června finálovým vyhlášením vítězů, které se konalo stylově v prostorách Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží za účasti nejznámějších youtuberů a předsedy představenstva ČD Pavla Krtka. Vítězem se stal tým Kovyho.

Kampaň Vlak´n´roll, kterou spustily České dráhy na letošní léto, spojuje cestování vlakem, známé youtubery, jejich fanoušky a cesty po zajímavých místech v celé republice. Čtyři z nejznámějších českých influencerů, Kovy, MenT, Anna Šulcová a Bára Votíková, se spolu se svými spoluhráči z řad fanoušků objevili v osmi videích plných výzev a úkolů. Na základě hodnocení videí diváky proběhlo v pátek 29. června dlouho očekávané finálové vyhlášení celé soutěže. Vítězem se těsně před MenTovým týmem stal Kovy s fanynkou Dominikou. „Projektem Vlak’n‘roll, který byl a je na českém YouTube jedinečným dílem, jsme chtěli oslovit mladé lidi, protože to jsou naši budoucí cestující a možná i budoucí zaměstnanci. Chtěli jsme jim ukázat České dráhy jako moderní společnost, která jde s dobou,“ říká Pavel Krtek, předseda představenstva a generální ředitel Českých drah.

A jak si stojí celá kampaň Vlak´n´roll v číslech? Videa průměrně dosahovala sledovanosti výrazně nad 160 tisíc, což v souhrnu činí 2 miliony zhlédnutí. Některá videa se také po několik dní držela mezi prvními v trendech českého YouTube. Na komerční obsah nevídaný je ale hlavně poměr liků a disliků. Pozitivních reakcí bylo neuvěřitelných 98 %. Samotný hashtag #vlaknroll se jen na YouTube objevil téměř 1300krát. „Reakce na projekt jsou výborné. Stále ale ještě nejsme u konce. Úkoly, které na svých cestách youtubeři plnili, si vyzkouší i další podporovatelé a prožít si svůj vlastní Vlak´n´roll budou moct i všichni fanoušci. Každý z nich tak bude mít možnost pochlubit se svým výsledkem pod hashtagem #vlaknroll a změřit své síly s youtubery,“ uvádí k dalšímu pokračování kampaně Zuzana Čechová, ředitelka odboru cenotvorby a produktové komunikace Českých drah.

Samotné vyhlášení vítězů se uskutečnilo v historické Fantově budově v Praze na hlavním nádraží. Prostor se už od časného odpoledne začal plnit fanoušky influencerů, kteří se již dříve aktivně do kampaně zapojili a nyní dostali speciální pozvánku na tuto slavnostní akci. Ostatní fanoušci měli možnost sledovat vyhlášení prostřednictvím živého streamu na facebookovém kanále TV Óčko. Na finále dorazily hlavní hvězdy Vlak´n´roll Kovy, MeanT, Anna Šulcová a Bára Votíková a také další zapojení influenceři jako třeba Smusa, Ester a Josefína, Pimps nebo Luboš z kanálu Luboš je celkem fajn. Prestiž a význam celé akce pozvedl svým projevem také předseda představenstva a generální ředitel společnosti České dráhy Pavel Krtek. Fanoušci mohli kromě rozhovorů s influencery vidět i poslední poselství Architekta, který týmy provázel celou soutěží.

Výherkyně Dominika, která tvořila v soutěži vítězný tým s Kovym, získala profesionální natáčecí zařízení pro tvorbu vlastních online videí, možnost natočení vlastního videa s Kovym a In Kartu s aplikací IN 100, díky které může cestovat zdarma všemi vlaky Českých drah. Ani ostatní soutěžící ale neodešli s prázdnou, každý z nich si odnesl hodnotnou poukázku na občerstvení ve vozech ČD Restaurant se servisem JLV. Odměněni byli i fanoušci, kteří se mohli setkat se svými oblíbenci. Po skončení vyhlašování se tak na místě ještě dlouho fotilo a podepisovalo.

Další informace o projektu Vlak’n’Roll

České dráhy chtějí ukázat, že cestování vlakem je komfortní a zábavné a že jejich spoji je možné vyrazit za opravdu zajímavými zážitky. To vše je podpořeno nebývale velkou podporou influencerů a vtažením jejich fanoušků do kampaně tak, aby ji dobrovolně sdíleli a spoluvytvářeli.

Kampaň Vlak´n´Roll z dílny agentury Innovate stála na spojení několika známých influencerů v originálním konceptu. České dráhy ke spolupráci získaly osobnosti jako jsou MenT, Kovy, Anna Šulcová, Bára Votíková a další, které jsou známé nejen díky svým online aktivitám. V rámci kampaně nejprve youtubeři vyzvali své fanoušky k natáčení videí, na základě kterých si pak z jejich řad vybrali spoluhráče. S těmi pak cestovali vlaky do různých destinací, ve kterých plnili zajímavé výzvy a vše sdíleli ve svých videích a na sociálních sítích. Z každého výletu je vybrán jeden úkol, který bude na místě k dispozici i široké veřejnosti, která má šanci poměřit si své výsledky se známými osobnostmi po celé léto. Výstupy z plnění úkolů je pak možné sdílet pod hashtagem #vlaknroll na sociálních sítích.

Další informace jsou k dispozici na webu www.vlaknroll.cz.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: komerční tisková zpráva

Mgr. Lucie Potůčková byl položen dotaz

Jak je to s tou výjimkou?

I kdybysme pro teď měli výjimku z migračního paktu. Na jak dlouho by platila? Jak dlouho předpokládáte, že tu budou uprchlíci z Ukrajiny? Co když se z nich po čase stanou občané ČR? A proč bysme měli mít výjimku zrovna my, když uprchlíci (ne třeba z Ukrajiny) jsou i v jiných státech, ale třeba Ukraj...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

AOPK: V Jeseníkách sčítali ornitologové sovy a slyšeli i vlky

22:08 AOPK: V Jeseníkách sčítali ornitologové sovy a slyšeli i vlky

V polovině dubna se CHKO Jeseníky sčítaly sovy. Akci pořádala Agentura ochrany přírody a krajiny ČR …