PENNY znovu boduje ve Volbě spotřebitelů

16.05.2013 9:53 | Zprávy

Po úspěších v loňských ročnících Penny zcela ovládlo Volbu spotřebitelů 2013. Výhru slaví hned 18 výrobků, a to ve čtyřech kategoriích. Penny Market je navíc jediným oceněným z oblasti maloobchodu.

PENNY znovu boduje ve Volbě spotřebitelů
Foto: Penny Market
Popisek: Penny Market

„Je to pro nás jasný signál, že máme naše privátní značky nastaveny správným směrem,“ těší se z výhry vedoucí oddělení marketingu Daniel Novotný a dodává „žádný jiný maloobchodník se svými produkty neuspěl. Nejvíce nás těší výhra v kategorii Masné výrobky, ve které zabodovala naše privátní značka Dobré maso. Myslím, že lepší důkaz toho, že naše maso je kvalitní, už není třeba.“  Jeho slova potvrzuje i fakt, že Dobré maso zvítězilo hned po svém uvedení na trh v roce 2011, kdy získalo titul Nejlepší novinka.

Kromě Dobrého masa byly oceněny také výrobky z řad Boni a Karlova Koruna;  ta je další stálicí Penny Marketu, loni ji spotřebitelé ocenili hned po jejím uvedení na trh ve třech kategoriích.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Jaroslav Foldyna byl položen dotaz

Rusko a pan Foldyna

Pane Foldyno, Vy jste nikdy neslyšel, jak vznikla Velká Rus, Sovětský svaz, kdo si rozdělil Evropu nejdříve s Hitlerem než SSSR Hitler podrazil? SSSR nás v roce 1968 nenapadl? Rusko si nevynucuje poslušnost sousedů vojenským napadením? Máte vůbec nějaké vzdělání? Nevypadá to tak.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Moravskoslezský kraj: Stabilní obliba u turistů

22:31 Moravskoslezský kraj: Stabilní obliba u turistů

Návštěvnost Moravskoslezského kraje se v prvním čtvrtletí letošního roku drží na podobné úrovni jako…