Ze skromných začátků se ekonomický software během patnáctileté existence zařadil mezi pětici těch vůbec nejoblíbenějších u nás. V současné době společnost registruje 3 750 zákazníků a více než 15 000 prodaných licencí a oblibu si získává také v sousedním Slovensku. I navzdory stále obtížnější akvizici nových zákazníků v důsledku nasycení trhu a doznívající celosvětové ekonomické krizi počty klientů firmy pravidelně narůstají. Například za první dva kvartály roku 2013 jich přibylo 150. Závěrem roku společnost vydává novou verzi systému s názvem X5. Slibuje až 4násobné zrychlení práce s daty. Co za úspěchy ERP systému PREMIER stojí?
Vývojáři se vyhýbají nesystematickým krokům, experimentům a sázkám na slepé vývojové větve. Zákazníkům se tak s každou aktualizací a novou verzí dostane do rukou patřičně odladěný produkt. Neznamená to ovšem, vlažné začleňování nových technologií. PREMIER system například podporuje pokročilé prvky vzdáleného přístupu nebo pohodlné používání na moderních dotykových zařízeních jako jsou smartphony a tablety nebo snadné propojení systému s e-shopem zákazníka. Každá nová verze přichází také se změnami vylepšujícími ergonomii práce, přehlednost a logické propojení jednotlivých částí systému. „Naši noví klienti oceňují, jak rychle se jejich zaměstnanci dokáží se systémem PREMIER seznámit. Rozhodně to není náhoda. Při vývoji interface si dáváme velmi záležet na tom, aby patřičné funkce byly přesně tam, kde je člověk očekává a ty nejdůležitější byly vždy dostupné po jednom nebo dvou kliknutích myší,“ přibližuje filozofii vývoje Boleslav Buzek, zakladatel a jednatel PREMIER system, a.s.
Každodenní komunikace se zákazníkem
Většina změn a nových funkcí systému od drobných po ty zásadní vzniká na základě zkušeností klientů. „Ačkoliv se specializujeme na vývoj software, nežijeme uzavřeni ve světě jedniček a nul. Naši zaměstnanci na všech postech aktivně komunikují s klientem a znají jeho potřeby vyplývající z každodenní práce se systémem. Tento přístup se nám vyplácí. Většina oceňovaných funkcí a vlastností systému PREMIER vznikla právě na základě uživatelské odezvy,“ říká Boleslav Buzek. Programátoři a konzultanti společnosti mají rovněž dobré znalosti odvětví, ve kterých klienti působí. To se projevuje nejvíce v komunikaci se zástupci účetních firem. Pokud přímo programátor mluví „stejnou řečí“ jako zaměstnanci firmy, zná jejich každodenní agendu a orientuje se v problematice, značně se zrychlí proces zavádění změn v systému a technická podpora.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva