Společnost PayPal dnes oznámila spuštění své služby PayPal Refunded Returns ve střední a východní Evropě. Navazuje tak na stejný krok v dalších zemích Evropské unie a na zjištění nedávné studie, kterou pro PayPal1 provedla organizace Gemius. Tato studie potvrzuje, že čeští spotřebitelé také vnímají možnost bezplatného vrácení zboží jako základní standard pro elektronické obchodování a důležitý faktor při rozhodování pro zakoupení zboží online.
Uživatelé, kteří si objednali produkt a zaplatili jej přes svůj účet PayPal, mohou nyní, v rámci nově spuštěné služby, bez ohledu na důvod požádat o úhradu poštovného v případě, že se rozhodnou k vrácení zakoupeného zboží. Získávají tak ještě pohodlnější a bezpečnější prostředí pro nakupování od místních i zahraničních obchodníků. PayPal tak navíc rozšiřuje svůj program ochrany nakupujících a nově chrání spotřebitele od okamžiku nákupu až po případné vrácení zboží.
Filozofie služby PayPal Refunded Returns, která umožňuje nakupovat zcela bez obav, se již plně osvědčila jako správné řešení například ve Francii, Španělsku, Itálii či Švédsku, kde dodává spotřebitelům odvahu plně využívat příležitostí, které nabízí elektronické obchodování. Proto bude tato služba nyní také poskytována v 15 zemích střední a východní Evropy, včetně České republiky.
Český e-zákazník v roce 2014
Spotřebitelé v našem regionu nakupují stále více a jsou vnímáni jako uvědomělí zákazníci. Zatímco téměř 37 % Čechů nakupuje online asi 1–2krát za 3 měsíce, existuje také významná skupina spotřebitelů, kteří zboží objednávají online více než jednou měsíčně (16 %). Je důležité, že pro většinu z nás již není nakupování na Internetu něco neobvyklého – nejenže se s ním zákazníci plně sžili, ale navíc jej dokáží maximálně využívat ve svůj prospěch. Nemělo by proto být překvapením, že i Češi očekávají standardy, které fungují globálně. Elektronické obchodování má navíc obrovský potenciál k růstu. Jak totiž ukazuje uvedený průzkum, zákazníci by byli ochotní nakupovat online ještě více, kdyby se neobávali problémů s případným vrácením nevyhovujícího zboží. A právě změna tohoto postoje a poskytnutí větší důvěry zákazníkům při online nakupování představuje hlavní myšlenku programu ochrany nakupujících, kterou nyní PayPal nabízí prostřednictvím své služby PayPal Refunded Returns.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva