Pilsner Urquell sází na českou originalitu

12.04.2013 18:38 | Zprávy

Pilsner Urquell odstartoval svůj nový komunikační koncept značky v duchu „Originalita. To pravé bohatství.“ televizním spotem, ve kterém připomíná a oslavuje českou vynalézavost a originalitu.

Pilsner Urquell sází na českou originalitu
Foto: red
Popisek: Plzeňský Prazdroj

Pilsner Urquell se zde prezentuje jako jeden z výjimečných českých originálů, který inspiroval svět, spolu s legendárním vozem Tatra 87 a revolučními silonkami. Spot je součástí první kampaně z dílny agentury Ogilvy&Mather pro značku Pilsner Urquell a pokračuje ve vizuálním stylu typickém pro tuto značku.

Krátce po jeho uvedení na televizní obrazovky byl spot v prestižním marketingovém médiu Adweek  oceněn jako pátý nejlepší spot týdne.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Radek Rozvoral byl položen dotaz

volby

Dost často mluvíte o tom, jak budou výsledky voleb zmanipulovány. Máte v plánu je napadnout u soudu? Na čem to bude záležet? A opravdu myslíte, že lidé, co budou volit v zahraničí, budou mít na výsledek voleb takový vliv? Podle mě se dost přeceňuje. Problém vidím jinde a vy ho taky zmiňujete, že lid...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

MŠMT: Absolventi SŠ prokáží kvalifikaci IT v celé EU

22:08 MŠMT: Absolventi SŠ prokáží kvalifikaci IT v celé EU

Dodatek k osvědčení, sloužící k objasnění kvalifikace, obsahuje i u gymnázií přehled pokročilých ICT…