Pilsner Urquell sází na českou originalitu

12.04.2013 18:38 | Zprávy

Pilsner Urquell odstartoval svůj nový komunikační koncept značky v duchu „Originalita. To pravé bohatství.“ televizním spotem, ve kterém připomíná a oslavuje českou vynalézavost a originalitu.

Pilsner Urquell sází na českou originalitu
Foto: red
Popisek: Plzeňský Prazdroj

Pilsner Urquell se zde prezentuje jako jeden z výjimečných českých originálů, který inspiroval svět, spolu s legendárním vozem Tatra 87 a revolučními silonkami. Spot je součástí první kampaně z dílny agentury Ogilvy&Mather pro značku Pilsner Urquell a pokračuje ve vizuálním stylu typickém pro tuto značku.

Krátce po jeho uvedení na televizní obrazovky byl spot v prestižním marketingovém médiu Adweek  oceněn jako pátý nejlepší spot týdne.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Mgr. Ondřej Krutílek byl položen dotaz

Životní úroveň

Vy: ,,Komunisti nám fakt nezlepší životní úroveň“. Já: Podle vás se snad naše životní úroveň za poslední čtyři roky zlepšila? Nemyslíte, že je to přesně naopak? Komunisty nevolím, ale proč volit vás?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

BESIP: Promiň, kámo, neviděl jsem tě! Tragické srážky aut s motorkáři

10:34 BESIP: Promiň, kámo, neviděl jsem tě! Tragické srážky aut s motorkáři

Motorkáři patří k nejzranitelnějším účastníkům silničního provozu. Jen od ledna do července letošníh…