Pilsner Urquell sází na českou originalitu

13.04.2013 9:27 | Zprávy

Pilsner Urquell odstartoval svůj nový komunikační koncept značky v duchu „Originalita. To pravé bohatství.“ televizním spotem, ve kterém připomíná a oslavuje českou vynalézavost a originalitu.

Pilsner Urquell sází na českou originalitu
Foto: red
Popisek: Plzeňský Prazdroj

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

BESIP: Promiň, kámo, neviděl jsem tě! Tragické srážky aut s motorkáři

10:34 BESIP: Promiň, kámo, neviděl jsem tě! Tragické srážky aut s motorkáři

Motorkáři patří k nejzranitelnějším účastníkům silničního provozu. Jen od ledna do července letošníh…