Pomoc u Ombudsmana ČEZ loni hledalo 707 zákazníků

23.01.2020 12:54 | Zprávy

Služebně nejstarší firemní ombudsman v České republice loni v říjnu zahájil druhou dekádu svého působení ve prospěch zákazníků ČEZ. Za více než 10 let řešil 7 620 podnětů a vyhověl zhruba každému desátému žadateli o přezkum. Loni se na kancelář Ombudsmana ČEZ obrátil třetí nejnižší počet klientů od začátku jejího fungování.

Pomoc u Ombudsmana ČEZ loni hledalo 707 zákazníků
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Za deset let fungování si Ombudsman ČEZ v osobě Josefa Sedláka získal důvěru zákazníků a stal se respektovaným partnerem při řešení připomínek k postupu společností ČEZ při reklamacích. V průměru se něj každoročně obrátí kolem 760 osob, v posledních letech ale toto číslo klesá. Loňský byl co do počtu zaslaných podnětů třetí nejslabší z celého období 2009-2019. Méně jich zákazníci podali jen v roce 2010 a 2011. „Dokazuje to, že celková kvalita zákaznického servisu společností ze Skupiny ČEZ se neustále zlepšuje. Nejenže ubývá lidí nespokojených s řešením své reklamace, ale také postupně klesá podíl podnětů, které vyhodnotíme jako oprávněné, tedy že společnost postupovala chybně,“ uvádí Sedlák. Z původních zhruba 11 % oprávněných podnětů kleslo číslo loni na 5,3 %.

Mezi podněty, které Ombudsman ČEZ loni řešil, byl opět nemalý podíl těch, které na první pohled vypadají jako spor mezi zákazníkem a energetickou společností, ale ve skutečnosti tam společnost vystupuje pouze jako prostředník v osobním sporu.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mír

Dobrý den, myslíte si, že je reálné, že válka skončí mírem a Ukrajina nepřijde o žádnou část svého území? Bylo by to tak správně, ale není to nereálné?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

České dráhy: První autovlak z nového terminálu v Michli

16:08 České dráhy: První autovlak z nového terminálu v Michli

Po půlroční pauze se na koleje vrátil populární autovlak z Prahy na východ Slovenska.