„S novými partnery jsme připraveni okamžitě uzavírat smlouvy v nové podobě a současně dle nových pravidel změnit smluvní vztahy uzavřené dříve,“ říká generální ředitel České pošty Martin Elkán.
Pokud se stávající provozovna České pošty mění na Poštu Partner, poskytuje jí Česká pošta potřebné služby, systém i metodiku. Díky dohodě se samosprávami budou moci provozovatelé Pošty Partner nově v rámci poštovních služeb prodávat dálniční známky. Také lze podávat daňové složenky pro daň z nemovitosti nebo prodávat tisk, losy, nabízet dobíjení mobilů apod.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV