AMEC je největší světová profesní organizace pro měření a vyhodnocování komunikace. Sdružuje více než 140 členů ze 40 zemí světa, mezi kterými nalezneme nejvýznamnější světové PR agentury, vládní organizace i neziskové společnosti.
Mezi členy AMECu zároveň panuje přesvědčení, že růst bude pokračovat i v nadcházejícím roce. Téměř čtvrtina členů předpokládá růst přesahující 10% hranici.
Studie World Media Intelligence & Insights představuje nejpodrobnější přehled názorů společností působících v oblasti zpracování mediálního zpravodajství po celém světě. V letošní studii odpovědělo na otázky 80 % všech dotázaných firem.
Studie ukazuje, že se současnou globální konsolidací v segmentu zpracování mediálních dat by mělo přijít výrazně více příležitostí než případných rizik.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva



