V celém tubusu tunelu jsou majáky instalovány po cca 40 metrech a vysílají (pomocí Bluetooth technologie) jedinečné ID. Navigace přijímají signál a tedy „vědí“ kde přesně jsou, jakým směrem a rychlostí se pohybují a mohou tyto informace poskytnout řidiči.
Samozřejmostí je v případě nouzového stavu možnost informovat ostatní řidiče a také umožnit komunikaci složkám integrovaného záchranného systému (IZS), a to i s určením přesné lokace.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

20:16 FNUSA: Šetrnější přístup k léčbě parodontitidy přináší méně komplikací
Záněty dásní se vyskytují často a většinou probíhají bezproblémově. Jakmile ovšem zánět přejde na ji…