ŘSD: Rekonstrukce MÚK u Rádelského mlýna na silnici I/35 pokračuje bez zdržení

18.06.2020 22:01

Ředitel ŘSD, Správy Liberec přivítal dotčené zástupce samospráv v čele s hejtmanem Libereckého kraje a primátorem Jablonce n/N na prvním otevřeném kontrolním dni rekonstrukce mimoúrovňové křižovatky na silnici I/35 u Rádelského mlýna.

ŘSD: Rekonstrukce MÚK u Rádelského mlýna na silnici I/35 pokračuje bez zdržení
Foto: ŘSD
Popisek: Logo ŘSD

Hlavním důvodem tohoto setkání byla slíbená informovanost veřejnosti a všech dotčených touto stavbou. Zahájení zmíněné křižovatky se uskutečnilo 2. 3. 2020 a stavba se i přes výskyt nepředvídatelných vnějších vlivů posouvá kupředu bez zdržení a přes veškerá omezení, která musí stavba dodržovat, tak rekonstrukce pokračuje dle stanoveného harmonogramu.

Zástupci zhotovitelů, kteří se následně ujali prezentace aktuálního stavu na stavbě, zpočátku zmínili především důležitost uzavření části komunikace I/65 ve směru z Jablonce nad Nisou, kde by práce nemohly probíhat v plném rozsahu, aby byl tento úsek uveden zpět do provozu co nejdříve.

Právě na uzavřeném úseku silnice číslo 65 bylo poukázáno na již založené pilíře, které jsou základem sedmipólové mostní estakády, která je řešena jako jednosměrná větev pro odbočení namísto původního směrového oblouku na tzv. vratné větvi pro dopravní proud Liberec – Jablonec n/N. Realizace pokročila i v zatrubnění potoka, které slouží k převedení Jeřmanického toku. Otevřené koryto vodního toku mělo být původně z prefabrikovaných dílů, které jsou na výrobu časově náročnější, tudíž ŘSD nechalo vyhotovit lité, monolitické díly na místě, což samotné realizaci ušetřilo spoustu času a stavba se nyní může začít věnovat armovanému svahu, který navazuje právě na koryto Jeřmanického potoka.

Jak uvedl ředitel Liberecké Správy Ing. Jan Wohlmuth, je nutné odkrýt a zasanovat i zbývající části úseku, k čemuž dojde v průběhu příštího roku, a důležité je, že za stálého provozu. Priority, kterých se Ředitelství silnic a dálnic se zhotoviteli drží, je tedy urychlení kompletní rekonstrukce a zachování stálého provozu na tomto důležitém dopravním uzlu. Kromě zakládání mostních pilířů jsou v realizaci i opěrné zdi, z čehož se aktuálně pracuje na rekonstrukci původní opěrné zdi, která vede podél koryta řeky Mohelky.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Jana Bačíková, MBA byl položen dotaz

Jak dlouho myslíte, že vaše důchodová reforma vydrží?

Dobrý den, zajímalo by mě, k čemu je dobrá důchodová reforma, na které nepanuje mezi vládou a opozicí shoda? Protože co když se nějaká schválí a jiná (další) vláda, ji zase zruší? Myslíte, že to prospěje něčemu pozitivnímu? Proč je takový problém se dohodnout? Vy jste sice opozici k jednání přizvali...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ředitelství vodních cest: Velká plavidla mohou nově bezpečně přečkat povodeň u modernizovaného ochranného stání u Lovosic na Labi

13:21 Ředitelství vodních cest: Velká plavidla mohou nově bezpečně přečkat povodeň u modernizovaného ochranného stání u Lovosic na Labi

Ředitelství vodních cest ČR uvedlo do plného provozu modernizované ochranné stání pro velká plavidla…