V 11:00 byla zahájena realizace přechodné úpravy vodorovného dopravního značení (VDZ). Doprava ve směru na Brno (v km 133 až 142) bude po dobu pokládky VDZ vedena jedním (levým) jízdním pruhem.
„Díky zahájení prací již v průběhu zimního období se nám podaří zkrátit modernizaci tohoto úseku o půl roku“, komentoval zahájení prací generální ředitel ŘSD Jan Kroupa.
Pokládka VDZ bude probíhat dva dny, poté bude přistoupeno k osazení dočasných svodidel. Následovat bude etapa, v jejímž rámci dojde k provizornímu rozšíření levého jízdního pásu (směr Praha), aby na něj mohla být převedena doprava v režimu 2+2 jízdní pruhy v průběhu modernizace pravého jízdního pásu (směr Brno). Práce na této etapě budou probíhat za dopravního režimu 2+1+1 a budou trvat do poloviny března.
Data o stavbě D1 modernizace – úsek 18, EXIT 134 Měřín – EXIT 141 Velké Meziříčí západ
Hlavní trasa:
Délka: 7200 m (km 134,014–141,200)
Kategorie: D 28/120
Plocha vozovek: 201 600 m2
Počet stavebních objektů: 40

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva