Reakce Státního pozemkového úřadu na článek v MF Dnes

06.11.2017 17:17

Státní pozemkový úřad (SPÚ) reaguje na polopravdy a účelově zkreslené informace, které dnes vyšly v MF Dnes ve článku „Úřad dal 4 miliony za reklamu".

Reakce Státního pozemkového úřadu na článek v MF Dnes
Foto: SPÚ
Popisek: Státní pozemkový úřad

SPÚ spolupracuje s marketingovou agenturou na činnostech, které žádný státní úřad nedokáže zajistit vlastními silami – jde o oblast tvorby profesionální grafiky letáků a brožur, programování, DTP, vlastnictví speciálních programů a počítačů, ve kterých jsou data připravována. Experti na komunikaci jsou běžně využívanými externími dodavateli ve velké části státní správy, podobně jako se využívají např. externí IT odborníci.

Od našich zaměstnanců na úrovni okresních poboček i krajských pracovišť máme zpětnou vazbu, že existuje výrazná poptávka mezi zemědělci, starosty a zastupiteli obcí ohledně jasných informací v brožurách a letácích - především o pozemkových úpravách či směnách pozemků, což se dotýká katastrálních území po celé ČR (13 000 katastrálních území). Nově do činností SPÚ přibyla problematika vodohospodářských staveb, závlah, sucha a eroze půdy – monitoringu eroze a sledování sucha prostřednictvím projektu Intersucho. Zde se naše kompetence prolínají s dalšími organizace jako je Ministerstvo zemědělství, Ministerstvo životního prostředí a ještě některé další státní instituce. I proto jsme přikročili ke zvýšené formě komunikace se širokou veřejností, protože té nejsou známy přesné kompetence jednotlivých organizací. Občané mnohdy mylně chodí na jiné státní instituce, protože nemají informace, který z těchto úřadů se jejich problematikou zabývá.

Právě pro tyto skupiny obyvatel jsou určeny naše komunikační kanály, primárně brožury a letáky (jedná se o desítky unikátních tiskovin). Dále komunikační web SPÚ pro laickou veřejnost, elektronický newsletter, který se posílá na všechny obce v ČR, dále probíhá propagace rovněž i přes sociální sítě.

MF Dnes píše o malém počtu fanoušků na Youtube kanálu. SPÚ videa nahrává primárně na svůj Facebookový profil, což si MF Dnes mohla lehce ověřit – např. video o komplexních pozemkových úpravách v Bludově má více než 17 tisíc zhlédnutí. Jen během letošního léta přibyly na facebookový profil i Youtube kanál čtyři nová videa.

Výběrové řízení probíhalo standardním způsobem dle Zákona o veřejných zakázkách, Jednalo se o podlimitní otevřené výběrové řízení, do něhož se tedy mohla přihlásit jakákoliv agentura.

Vítězná společnost splnila všechny zákonné náležitosti, které jsou kladeny na uchazeče o veřejnou zakázku dle Zákona o zadávání veřejných zakázek.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

autor: Tisková zpráva

Bety.cz - magazín nejen pro mámy - horoskopy, recepty, diskuse, soutěže

Bety.cz TESTOVÁNÍ - Testujte s námi nové produkty či služby a o své názory a doporučení se podělte s ostatními čtenářkami Bety.cz.

Prostřeno.cz - recepty on-line - vaření, recepty, gastronomie

reklama
Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Státní fond životního prostředí: Stovky veřejných budov po celém Česku budou spotřebovávat méně energie

22:45 Státní fond životního prostředí: Stovky veřejných budov po celém Česku budou spotřebovávat méně energie

Úspory energií v nemocnici v Novém Městě na Moravě, rekonstrukce hasičské zbrojnice v Nejdku nebo za…