Dostavba dálnice D7 od Slaného k provozovanému úseku u Postoloprt je jednou z hlavních priorit Ředitelství silnic a dálnic. „Mohu všechny přítomné ujistit, že finančně máme dostavbu chybějících úseků zajištěnou. V tomto roce máme prostředky jak na přípravu, tak na realizaci,“ uvedl na úvod setkání generální ředitel ŘSD ČR Radek Mátl. Vzhledem k agendě, která je s přípravou dálničních úseků spojená, a vzhledem k tomu, že část od Slaného až k Panenskému Týnci spadá do Středočeského kraje, informoval generální ředitel také o tom, že se ŘSD ČR rozhodlo posílit tým přípravy dálnice o pracovníky Závodu Praha, kteří mají s přípravou dálnic největší zkušenosti.
Zástupci chomutovské Správy ŘSD následně podrobně popsali stav přípravy všech chybějících částí dálnice D7. „V letošním roce zahájíme zkapacitnění obchvatu Loun, kde jsme těsně před uzavřením smlouvy se zhotovitelem. A pevně doufám, že se nám v závěru roku podaří zahájit také zkapacitnění obchvatu Chlumčan, kde v brzké době vyhlásíme výběrové řízení na zhotovitele,“ přiblížil přípravu dvou úseků vedoucí úseku výstavby Správy Chomutov Marek Sotona. Podle něj by měly následovat tři úseky okolo Slaného po hranice Středočeského a Ústeckého kraje a jako poslední bude realizováno zkapacitnění obchvatu Postoloprt, kde bylo nutné najít řešení v souvislosti se záplavovým územím Chomutovky a hladinou stoleté vody. Harmonogram počítá s kompletním dokončením dálnice D7 v roce 2027. Na konci příštího roku bude uvedeno do provozu zkapacitnění obchvatu Panenského Týnce. Stav realizace a letošní dopravní omezení v souvislosti s realizací stavby podrobně popsal dopravní inženýr Václav Marvan.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva