V centru našeho zájmu jsou dlouhodobě agresivní obchodní praktiky při nabídkových akcích a prodejích organizovaných mimo provozovny, kdy často dochází nevybíravým způsobem k nátlaku, který mnozí senioři neustojí a nakupují zboží, které nechtějí. Odstoupení od smlouvy je pro ně vzhledem k podmínkám smluv velmi komplikované, anebo i nemožné. I přes veškeré informování seniorů prostřednictvím kampaní a přednášek v předešlých letech se však situace příliš nelepší.
Na základě včerejšího opětovného uvedení dokumentu „Šmejdi“ v České televizi znovu upozorňujeme na projekt, který nabízí pomoc účastníkům těchto akcí, kteří byli vystaveni agresivním praktikám při nabídkové akci nebo se pokouší (často neúspěšně) dosáhnout odstoupení od smlouvy a vypovězení smlouvy, uzavřené při některé nabídkové akci. Jde o projekt spotřebitelského ombudsmana, který je popsán na webových stránkách Ministerstva průmyslu a obchodu (www.mpo.cz) i na webových stránkách SČS (zde).

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva