ŠKODA AUTO byla vyhlášena Ambasadorem kvality ČR

19.12.2018 10:51 | Zprávy

Soutěž jako motivace, inspirace, prostor k sebepoznání, výzva, jak poměřit síly s ostatními, zmapovat vlastní potenciál.

ŠKODA AUTO byla vyhlášena Ambasadorem kvality ČR
Foto: skoda-auto.cz
Popisek: Škoda - logo

I tak by se dalo charakterizovat poslání řady soutěží napříč různými odvětvími, profesními skupinami, organizacemi, firmami, odborníky, nadšenci, inovátory. Mezi organizátory hned řady soutěží patří i Česká společnost pro jakost, z.s., která letos odstartovala zcela nový projekt oceňování organizací nazvaný Ambasador kvality České republiky.

Ambasador kvality ČR
První místo v soutěži získala největší tuzemská automobilka ŠKODA AUTO, a.s. Může se tak pyšnit titulem Ambasador kvality České republiky. ŠKODA AUTO je leaderem kvality v České republice nejen v oblasti automotive. Svojí dlouholetou činností se podílí na budování renomé značky a přispívá tím i k zviditelnění celé České republiky a jejich výrobců ve světě.

Na dalších místech stanuly společnosti Makro Cash & Carry ČR s.r.o., řetězec samoobslužných obchodních domů, a významná pekárenská společnost Penam a.s.
Finalistou se stala pardubická Flexima, s.r.o. se službami pro firmy automobilového průmyslu a jejich dodavatele.

Cena Ambasador kvality ČR byla vyhlášena jako horká novinka v rámci podpory rozvoje a podpory zavádění zásad managementu kvality v různých podobách. Určena je pro organizace, které nadstandardně dbají o zajištění kvality svých produktů a služeb, které se chovají odpovědně a aktivně napomáhají šíření a propagaci kvality.

Organizace jsou hodnoceny nejen podle současných ekonomických výsledků, ale především je mapován jejich přístup ke kvalitě jako celku, která je předpokladem k dlouhodobé úspěšnosti, ekonomickému a společenskému rozvoji. Organizace dokladují své aktivity při propagaci kvality, podpoře inovací, uplatňování společensky odpovědných přístupů, naplňování zásad udržitelného rozvoje a odpovědné komunikaci vůči všem zainteresovaným stranám.
Ocenění je určeno všem organizacím podnikatelského sektoru bez rozdílu velikosti a oboru.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

GD

Když se tak navážíte do Knotka, zkusil jste sám něco udělat, abyste změnil green deal? Podle mě se tak či tak musí ozvat většina, aby byla šance něco změnit, i když se obávám, že EK stejně nic měnit nehodlá a je zatvrzelá ve svém ekošílenství a vůbec žije zřejmě v jiném vesmíru. Co vy na to?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ERÚ: Spotřebitelé v energetice mají nová práva

11:27 ERÚ: Spotřebitelé v energetice mají nová práva

Novela energetického zákona (Lex OZE III) posiluje od 1. srpna 2025 práva spotřebitelů v energetice.